The Masked Singer (Deel 1)

Die stem klinkt echt precies naar Tygo maar ik vind die lengte zo niet overeenkomen naast Ruben Nicolai (de hoogte van het kijkgat zegmaar haha)

1 like

Jamai en Rene van Kooten

6 likes

Hahaha sorry ik ga stuk om die danseres

Jamai

Zou die giraffe niet Dennis Weening kunnen zijn? Ik ken zijn zangstem niet echt, maar hij heeft ook Robinson gepresenteerd en ze zeiden iets van “druk”, hij deed toch iets met ADHD?

Daverend applaus voor Sylvia!

1 like

Kaj Gorgels & Tygo Gernandt hebben ook allebei adhd :sweat_smile:

2 likes

Als dit Jamai is dan vind ik hem voor het eerst sinds ik hem ken aantrekkelijk. :joy: (Flashback naar Jan Dulles.)

3 likes

begint Buddy nu ook al?? of ie in het pak past pfff

Er wordt echt zoveel gehaat op Loretta maar net alsof die andere 3 enorme hoogvliegers zijn :rofl: Die zijn minstens net zo dom en irritant, zo niet meer. Ik vind het Loretta bashen wel een beetje oud worden eigenlijk

7 likes

Jamai klinkt dronken

1 like

hahaha wat awkward dit met die kinderen ze zijn waarschijnlijk nog niets een bij honk 2 en Ruben begint over trouwen

1 like

Ik denk door de moves bij de cupido nu ook ineens Juvat?! Haha wat een rollercoaster dit :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Jamai heeft de vierdaagse gelopen voor een goed doel en René van Kooten heeft alpe d’huez gedaan :thumbsup:

1 like

Mannen in pak hè :woman_shrugging:t3:

Hahaha, stalker :wink::stuck_out_tongue:

Zo vaak reclame :pensive:

1 like

Ik luister in de pauzes een podcast. Ben al 30 minuten bezig haha

2 likes

Hahaha, lekker googlen!

1 like

Nou ik weenie hoor, maar sinds die dat gebleekte haar heeft ziet ie er niet fout uit

—————————————-

Wat zijn die neppe kijkersvragen kut