Als dit Jamai niet is weet ik het ook echt niet meer, het kan niet anders.
Deze aflevering lijken alle stemmen ineens veeeel minder geautotuned of ligt dat aan mij?
En waarom vind ik m sexy?
Maar wat zei hij net dan over vrouwelijk schoon? Jamai valt op mannen toch?
Aah dit keer hoor je Jamai heel goed ja
Vorige keren was het soms alleen in bepaalde noten!
Mwah ik vond dat niet zo overtuigend, hij zei dat vrouwen een belangrijke rol in zijn leven spelen en dat kan ook op andere manieren
Lekker nummertje jamai
Hahaha ik ben ook helemaal in de war hierdoor. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Jamai zo stoer, strak en mannelijk kan dansen. Maar hij heeft musicals gedaan, dus hij zal het heus wel kunnen.
Ik heb juist het idee dat er nu veel meer autotune is, je hoort in elk geval goed dat het niet live is (althans dat vermoed ik)
Ja dat idee heb ik ook! In eerdere afleveringen leek t allemaal erg vervormd en nu lijkt t veel meer hun eigen stem
Ik was vroeger voor jamai en niet voor Jim en dan bedoel ik ook qua aantrekkelijkheidslevel
SAME, wat danst hij sexy hè. Zo’n mindfuck.
Ewwww ik vind die cupido juist zo vies en cringey, hoe kunnen jullie daar allemaal op geilen
Jaa ik denk doordat hij zo zelfverzekerd en mannelijk overkomt. De vorige keer deed hij zo’n soort stotend stripper dansje toch? Zo fout met z’n kruis naar voren
Vies is lekker
Jaaa
Overigens heeft Tygo ook altijd een soortgelijk effect op me
Ja heb ook het idee dat dat zo is. Misschien omdat het in deze fase van het programma ook wel leuk is als mensen enig idee gaan hebben van wie er in welk pak zit, terwijl je natuurlijk als programmamaker niet wil dat dat in aflevering 1 al zo is.
Dus hij trapt graag vrouwen? Lil Kleine?
Nou ik wou precies hetzelfde posten. Die heeft ook zo’n attitude. zonder de stem had hij ook Cupido kunnen zijn.