The Masked Singer (Deel 1)

Ja dat idee heb ik ook! In eerdere afleveringen leek t allemaal erg vervormd en nu lijkt t veel meer hun eigen stem

1 like

Ik was vroeger voor jamai en niet voor Jim en dan bedoel ik ook qua aantrekkelijkheidslevel

5 likes

SAME, wat danst hij sexy hè. Zo’n mindfuck.

3 likes

Ewwww ik vind die cupido juist zo vies en cringey, hoe kunnen jullie daar allemaal op geilen

Jaa ik denk doordat hij zo zelfverzekerd en mannelijk overkomt. De vorige keer deed hij zo’n soort stotend stripper dansje toch? Zo fout met z’n kruis naar voren :laughing:

2 likes

Vies is lekker

2 likes

Jaaa :drooling_face:

2 likes

Overigens heeft Tygo ook altijd een soortgelijk effect op me :woman_shrugging:t3:

12 likes

Ja heb ook het idee dat dat zo is. Misschien omdat het in deze fase van het programma ook wel leuk is als mensen enig idee gaan hebben van wie er in welk pak zit, terwijl je natuurlijk als programmamaker niet wil dat dat in aflevering 1 al zo is.

Dus hij trapt graag vrouwen? Lil Kleine?

Nou ik wou precies hetzelfde posten. Die heeft ook zo’n attitude. zonder de stem had hij ook Cupido kunnen zijn.

1 like

Het is wel wat minder leuk als je iedereen weet :joy: hopelijk heb ik er één fout voor het surprise effect

Brrrr nachtmerries

1 like

Ik denk dus aldoor bij Cupido Jan Kooijman. Maar zal wel Jamai zijn haha

Edwin Evers!

9 likes

Ik zie niet hoe dit qua figuur niet Jeroen vd Boom kan zijn? Qua stem zou het nog best kunnen

2 likes

Jaaa deze stem, dit moet Jeroen van der Boom wel zijn.

Gijs Staverman is ook een goede!

1 like

Zo saai dat Gerard maar die focus op het lichaam blijft hebben

2 likes

Ik vond Ron altijd het irritante broertje van Carlo, maar ze zijn nu wel gewoon de irritante gebroeders Boshardt samen. Mijn God hee.