The Masked Singer (Deel 1)

Als hij t echt is dan vind ik t zonde dat hij zo’n mooie stem gebruikt voor liedjes als “fuifje” hahaha

2 likes

Zij heeft onder andere Rainbow in the Sky gezongen, en ze heeft met Desray deel uitgemaakt van Diva’s of Dance.

Ik denk niet dat die bekend genoeg is hiervoor.

Bijenkonginin klonk nu toch ineens als Berget Lewis vond ik.

Ik denk ook Birgit Lewis

En de flamingo was obviously Monica Geuze

1 like

En de taart Patty Brard!

Panda is Birgit, toch?

1 like

Ja!

2 likes

Ik hoop altijd op een lekker vol gekletst topic over dit programma, zoals voorheen. Maar het is een beetje dood haha. :laughing:

2 likes

Ik kijk nu wel, maar eerste stuk met de panda blijkbaar gemist.

Dit is duidelijk Gerard Ekdom, kleine man, honden. Tijd vanwege zijn ochtendprogramma.

1 like

Ja de meesten zijn al geraden. Het enige wat ik nu kan zeggen is… konden ze geen betere persoon voor die sketches vinden? Tineke Schouten is zo niet grappig

6 likes

Wolterrrr Kroes is de kikker. Niet te missen

1 like

Jaaa 100%

1 like

Ja dat was vanaf het begin eigenlijk al duidelijk. Dan is het gewoon saai dat ze er nog zo lang in zitten. Kan me dan ook niet meer zo boeien…

1 like

Ik snap ook niet dat niemand van de programmamakers dacht: “Deze sketches werken niet. We huren een ander in”

1 like

Ik vind het juist leuker als ik van minstens een paar wel al weet wie het zijn :joy:

Hints wijzen wel beetje op Georgina Verbaan bij de pinguïn. Was dat bij de vorige hints ook?

Dat gezicht op die ster… :eye: :lips: :eye:

5 likes

Olcay en Ruud?
Ruud de Wild misschien? Bewogen jaar, wilde haren.

2 likes

Je hoort de stem amper maar denk wel dat mn eerste ingeving juist is

Jim en Bettina?

1 like