Wel ongemakkelijk dat een zangeres er als eerste uit ligt
He, ik dacht dat het een soort afvalrace was? Maar volgende week zijn er weer nieuwe poppen?
Ja volgens mij zijn er 10 of 15 in totaal? Maar we wisselen iedere week van groep en zodra degene die er nog in zitten in 1 aflevering passen doen ze dat haha
In Belgie is dat programma nu ook en ik zag een fragment en volgens mij doet Kathleen (k3) daar aan mee en Karen zit daar in de jury haha.
Oh zo!
Ik denk om de een of andere reden dat de kameleon Katja Schuurman is?
Die is net bevallen en dit is al eerder opgenomen volgens mij.
Ahhh ok dan valt die sowieso af
Ik dacht Marlayne Sahupala bij de Kameleon.
Het skelet is 100% kim feenstra. Je hoort het gelijk.
Ik heb dit net nog ff teruggekeken en ik denk het ook idd! Ook zegt ze ‘vol leven te zitten’ en ‘nieuee verantwoordelijkheden te krijgen’ en dat klopt met dat ze zwanger is!
Ik las op Twitter van iemand die doof is dat je dan wel heel moeilijk toon kunt houden. Ik vond wel dat ze goed en zuiver zong.
Ik ben het nu aan het terugkijken, maar ik kan alleen maar Joris Linssen in die lama horen, haha. En misschien juist in die koning Danny de Munck? Al zou ik denken dat die beter Engels zingt. Kameleon ga ik toch voor Samantha en skelet Kim, zo’n lange dunne benen zie je toch zelden bij niet-modellen, haha. Of Jessie Jazz of hoe heet dat kind.
Toen ze samen gingen zingen hoorde je ineens super goed dat het Willeke was, haha wat leuk.
hierbij mijn verdachten lijstje:
Lama:Joris Linsen/Jadino
Skelet: Kim Feenstra
Koning: Dierik Jekel
Kameleon:Samantha Steenwijk/Leona Philpo
Zin in vanavond, ben benieuwd naar de andere kostuums/mensen.
Hoe komen jullie bij Kim Feenstra? Ik vond het skelet veel warmer klinken
Kim is ook half doof toch? Lijkt me lastig zingen/tonen horen.
Ik hoorde het eerst ook niet en. toen ging ik het terug luisteren met Kim Feenstra in mijn hoofd en toen hoorde ik haar wel weer heel duidelijk haha.
Ik kon vorige week niet mee lezen bij t forum en was als enige ook overtuigd van Kim als skelet, ik hoorde het aan een bepaalde zin wat ze zong
Kim lian is de vlinder
Daar dacht ik ook meteen aan!