The Masked Singer (Deel 1)

Ja, dat denken wij ook.

1 like

Kut, voetbalteam… daar gaat mijn Tijl theorie. Was zó overtuigd :sob:

Nee zeker niet.

Tijl zou best kunnen, qua drukte en entertainment sowieso. Spreekt ook vast Frans.

Je kunt door het pak wel lastig zien hoe lang hij is.

1 like

De Lama is ook klein want Ruben is zo’n 1.85 en de schouders van de lama zijn een stuk lager dan die van Ruben.

Doet Joris Linsen iets met voetbal?

Denk dat je het kan zien aan de hoogte van de microfoon.

De schouders zijn wel een stuk lager dan die van Ruben

Zin in popcorn nu

2 likes

Ja ik zie nu die schouders haha. Stuk lager dan Ruben. Dus geen Tijl.

wiki;’ Samen met zijn amateurvoetbalvereniging hebben ze onder de groepsnaam “FC De Buurt” een EK 2008 liedje uitgebracht getiteld De Twaalfde Man .’

2 likes

Over Joris Linssen & Caramba

Nederlandstalige muziek, met een vleugje Mexico. Al sinds 1999 bestormt Joris Linssen de podia met zijn semi-akoestische band Caramba. Deze rasmuzikanten staan bekend om hun vurige spel, aanstekelijke enthousiasme en een flinke portie lef. Zo toerden ze door Mexico, waar ze optraden voor 20.000 mensen in een stadion en gingen ze op een pelgrimstocht waarbij ze al hun eten en drinken verdienden met hun muziek.

3 likes

Joris Linssen klopt echt niet met dat postuur maar die stem + hint “weerzien” > hello goodbye. En ik las net dit mbt stadion

Over Joris Linssen & Caramba

Nederlandstalige muziek, met een vleugje Mexico. Al sinds 1999 bestormt Joris Linssen de podia met zijn semi-akoestische band Caramba. Deze rasmuzikanten staan bekend om hun vurige spel, aanstekelijke enthousiasme en een flinke portie lef. Zo toerden ze door Mexico, waar ze optraden voor 20.000 mensen in een stadion en gingen ze op een pelgrimstocht waarbij ze al hun eten en drinken verdienden met hun muziek.

Ja nee ik blijf bij Tijl. Tunnelvisie.

4 likes

Dit vind ik wel veruit het mooiste pak van dit seizoen tbh

Is dit rutjekut?

2 likes

Weerzien = hello goodbye

Dit moet toch wel samantha Steenwijk zijn? Die is ook fan van Celine Dion toch

3 likes

Das morgen pas.

2 likes

Denk ik ook!

Nee geintje. Denk misschien wel die Samantha eerder