The Masked Singer (Deel 1)

Haha Nicolette van Dam heeft 30 min geleden een story gepost in een shirtje met panter erop :sweat_smile: is van haar nieuwe collectie met Shoeby

1 like

Ja en Gerard Joling zei ook gelijk dat het dan Samantha niet is

Inderdaad! En er staat hint hint hint.
Al ben ik er sowieso van overtuigd dat het Nicolette is

Ik denk dat de kameleon Eva Simons is.
Vorige week die oranje hanenkam, dit keer blond haar en haar zwarte hoed.
Kruisjes omdat ze uit Amsterdam komt

En wat is dan de link met Hazes?

De kameleon zat aan het zuurstof en dat is ook weer een hint, want Samantha Steenwijk heeft Astma

Hallo Jan Dulles :grin:

1 like

Waarom staat op alle bordjes 7 november?

Zo debiel dat die datum verkeerd staat op de bord voor de foto :joy::joy: 07-11 ipv 06-11

Haha ja wat hierboven staat dus

2 likes

2 handlangers - 3JS

1 like

Jaaaaaaaan, zó mooi

Zo mooi dit!

Deze is sowieso Jan Dulles haha, de hints zijn erg duidelijk deze week.

Ik weet verder niet wie Samantha Steenwijk is en of die Turks spreekt dus kan niet zeggen of het als haar klinkt en of de hints kloppen😂

Toppers in concert

Jan dulles is toch echt wel een hele goede zanger he.

3 likes

Het is wel een beetje saai zo tegen het einde haha, maar goed dat volgende keer de finale is

Ja en vind het ook wel leuk dat hij dat nu ook kan laten horen! De 3j’s is natuurlijk niet de meeste mensen hun muzieksmaak dus ik denk dat niet veel mensen weten dat hij zo goed kan zingen

1 like

Oh nee, moet een van hun afvallen :worried:

De verliezer kan eventueel nog op het einde doorgaan! Maar is dus wel een derde kans haha

1 like

Jammer dat het zo 1 tegen 1 is steeds, had liever de kameleon door zien gaan dan de panter.

Oh wacht maar hierna is nog een ronde met de ‘afvallers’? Dus dan kan ze nog door?

Oh ja oké thanks @ninja haha