The Masked Singer (Deel 1)

Staat dat wel op Wikipedia? Anders konden we het niet weten :woman_shrugging:

2 likes

Ging ze nou eerst nog even de tekst opratelen?

Maar dat staat niet op wikipedia :slightly_frowning_face:

1 like

Hij ontkent niks

Ik heb de uitslag niet kunnen zien n maar de optredens wel. Wie is er uit in welk pak?

Anita witzier als de zwaan

1 like

Oooo

1 like

In de intro zag ik een roze beest en ik dacht op de een of andere manier jn de 5 seconden dat ik die zag: dat is Miljuschka :rofl:

Ik dacht bij de alien ook aan Jan Versteegh.

Ik heb de zangstukjes nog eens terug gekeken (ideaal via Videoland, lekker doorspoelen) en ben nu ook overtuigd van Marc-Marie als de vogelverschrikker.

4 likes

Ik ben ook echt 100% Marc Marie als vogelverschrikker.

3 likes

Ik heb vanmorgen teruggekeken, dit zou echt leuk zijn hoewel ik het nog niet zo hoor!

Ik denk dat Cupido Juvat is.
Hij zit in een bus met andere presentatoren in het programma De Fakers. Reist rond met z’n toneelvoorstelling De dag dat de papegaai zelf iets wilde zeggen.

2 likes

Ik zit nu Het Perfecte Plaatje te kijken en daar doet Jaap Reesema aan mee en ik denk ineens… misschien toch Sander als Alien in The Masked Singer? Weddenschapje oid? Zou me niks verbazen iig

Ik denk dat Enzo Knol de alien is!

Ik vond de alien qua stem ook wel als Domien klinken.

Ik ben het nu net aan het terugkijken, maar vind die krokodil echt als bibi breiman klinken.

Er zitten de meest belachelijke kostuums in dit programma, en op de een of andere manier is het de giraf die ook een kok is waarbij ik elke keer als ik hem zie denk ??? :sweat_smile: :giraffe::man_cook:

Snel in elkaar geflanst

9 likes

Ruben ziet er weer lekker uit :drooling_face:

2 likes