The Masked Singer (Deel 2)

Baviaan is denk ik Freek Bartels. De hint naar de vele kleuren, hij won op zoek naar Joseph (and the amazing technicolor dreamcoat).

3 likes

Dit is toch Tabitha?

4 likes

Nehh Freek zingt heel anders volgens mij.

Ik denk Soy als aap en Maan is Numidia.

1 like

Hmm stem is idd wel wat anders. Zat nog even te googlen, Baviaan kan ook Tommie Christiaan zijn, deed ook mee aan op zoek naar Joseph en make up your mind. Zijn stem lijkt er ook wel op.

1 like

En dit dan Nandi?

Ik heb echt nul idee bij de schildpad…ben benieuwd.

Huh, maar die Danny was toch gecanceld? Daarom zou ik hem nooit raden

2 likes

Ik dacht Pommelien Thijs. (Speelde in Knokke of)

En Alex Klaasen. (Boots)

3e geen idee

Wat een goeie optredens waren dit :heart_eyes:

1 like

Ja idd! Zat ook maar 1 niet-zanger tussen die alsnog wel prima kon zingen.

Ik word alleen wel echt schijtziek van sommige namen die constant voorbij komen. Elke keer weer die klote Roelvinkjes die ze opnoemen. Kap ermee!!!

4 likes

Iedereen is ook Soy Kroon :joy:

1 like

Of Holly Mae, Chantal Janzen, Kees Tol 🫠

1 like

Ja echt! Ik hoop dat ze allemaal in die pakken zitten, zodat ik die namen NOOIT meer hoef te horen

2 likes

Sowieso begint dit programma me, los van dat het een leuk concept is, wel echt tegen te staan hoor. Ik snap dat het erbij hoort en dat het een familieprogramma is maar altijd dat overdreven stellig een naam noemen tijdens de hint video terwijl ze nog geen naam genoemd hebben zit zo in mijn irritatiezone. Ik zie een viskraam, oh dat is Kees Tol. Wacht gewoon even de stem af om te zien of het überhaupt een man of vrouw is. En ook altijd tijdens de onthulling dat ā€œnee hoor dit klopt toch niet. Ik heb hier geen goed gevoel over.ā€

1 like

Ik kijk het op videoland en skip dit allemaal door. Echt een verademing kan ik je zeggen.

2 likes

Ja precies ik heb dat gisteren ook gedaan, alleen de optredens gekeken en de uitslag en dat scheelde zoveel :raised_hands:

2 likes

Pfff wordt steeds moeilijker

Cycloop = Vivienne van der Assem
Blij ei = Arjan Ederveen
Pegasus = Soy Kroon?

3 likes

Adelaar klinkt erg als die zanger van DiRect

3 likes

Die is toch de Pegasus?