The Masked Singer (Deel 2)

Ja je kon bij de introductie het gezicht in de blouse zien zitten en de armen komen eigenlijk uit de taille/heupen

1 like

Wat ik denk van de deelnemers van gister:

Mammoet - Carolien Spoor
Vampier - Kaj Gorgels (met kopstem)
Baviaan - Alex Klaassen (Deze weet ik echt vrij zeker! Die verschillende kapsels > Yari in Gooische Vrouwen, dat fantasy pak > zijn rol in Alles is Liefde als larper)

4 likes

Ik lees ook veel bij de mammoet vajen. En dat de ijspegels dan naar frozen verwijzen.

Kaj moet dan wel echt heel goed zijn stem kunnen (laten) vervormen als je samen met een jury lid een podcast hebt en super goede vrienden bent. Als het Kaj zou zijn kan ik echt niet wachten om Monica haar reactie te zien. Ze zei nog wel in de podcast tegen hem, dat hij wel heel toevallig tijdens de opnames van the masked singer in Nederland was (voor de gebroken heup van zijn moeder).

Ik vind de vampier heel erg klinken als Niels van der Laan van even tot hier!

En bij de baviaan gok ik nu Alex Klaassen.

1 like

Oooh ja Niels van der Laan kan goed idd

1 like

Geloof nooit dat hij zou meedoen

Zeker niet nu

Maar die zou toch best lang zijn?

1 like

Waarom niet?

Ik zie hem echt zelden in andere tv programma’s, of interviews oid

En kinderen kijken ook masked singer, dus lijkt me nu niet echt slim ofzo?

Ik denk bij vampier juist Danny de Munck

1 like

Hoezo niet slim? Hij is Hoofdpiet nota bene, ben benieuwd of zn kinderen dat door hebben

@Mar22 dat is wel een heel groot verschil, Danny is echt heel klein (1.69m zegt Google)

Ja ik denk dat dat pak erg vertekent, dat z’n hoofd veel lager zit

1 like

Tsja hij is nu ook op tv bij Even tot hier toch? Dat kunnen kinderen ook (mee)kijken. Ach we gaan het vanzelf zien! :relaxed:

Vroegah keek ik belspelletjes en had ik ook niet door dat die door een piet gepresenteerd werden. Kinderen zijn echt dom daarin

Rick Paul van Mulligen speelt ook een piet dit jaar en vertelde in zijn podcast dat z’n eigen dochter ‘m niet eens herkent terwijl ze samen het Sinterklaasjournaal kijken aahahah dus ik denk dat het allemaal wel losloopt

7 likes

Bekende stem van de adelaar

Vind deze heel lastig! Kan m echt niet plaatsen die stem. Veel hints ook, gaat alle kanten op.

1 like

Jan kooiman is best een goeie gok

3 likes

Er lagen worst en prei op een bord. Ria Valk?