The Masked Singer (Deel 1)

Ik verheugde me (terecht) op dit programma, maar het lijkt me nog leuker om samen met jullie te discussiëren welke BNer achter het masker zit.

4 likes

Ik ben aan het kijken! Maar zou het echt niet weten haha die eerste stem kwam me zo bekend voor maar kan het niet plaatsen

Die sprinkhaan zometeen is Nienke Plas, kan niet anders haha!

4 likes

Ik denk dat die vrouw Eva Simons is

1 like

Jeej! @FrozenFlame denkt dat de eerste Guido Spek was

1 like

Bijna zeker! Hij heeft ooit gezegd in een interview dat hij banketbakker wilde worden vroeger en hij staat in het theater maar is dus niet bekend bij het grote publiek als zanger.

Dit! Maar ik vind de discussies hier op de bank heerlijk, moeders zit te googelen haha!

1 like

Misschien een hele stomme vraag maar zien we aan het einde dan wie de 10 BNers zijn of is dit een serie dat je over een tijdje pas ziet wie het zijn? Of komen er elke week nieuwe BNers #zoveelvragen

hahaha ja wij ook!

@Ruby aan het einde gaat er eentje uit en die moet zich openbaar maken en dan volgende keer gaan ze verder met eentje minder

1 like

Ahhhh dat kon natuurlijk ook nog een optie zijn!

Zou Ruben het zelf weten?

Lil Kleine?? haha zou wat zijn, dat hoor je toch zo aan dat accent?

Vraag ik me ook af! Lijkt me dat hij zich kan verspreken maar misschien is hij ook wel goed in het geheim houden

Zoo leuk dit programma!
Denk dat het konijn Jort Kelder is. Voor de rest echt nog geen flauw idee!

1 like

Ik zit bij dat konijn te denken aan kraantje pappie ofzo!

Ik denk dat het konijn Gers Pardoel is!

6 likes

Het is idd geen rapper denk ik, toch blijf ik bij Boef maar dat is wel echt een rapper

een top 40 hit mensen
dan is het toch niet meer royke

Dit dacht ik ook!

Ik tune net in trouwens, wie is de knul met de roze blazer? Moet ik hem kennen?

buddy vedder, ik weet verder ook niet wat ie doet

1 like