Ja inderdaad. Ik hou er wel van dat Anouk realistisch blijft. Maar dat moet je wel willen horen…
Lil Kleine is populair en bijna alles wordt een hit, denk dat jongere deelnemers vooral dat zien. Makkelijk bekend worden? Ofzo?
Leuke idee voor een pol! Stel ze draaien alle vier, wie zou je kiezen?
- Lil Kleine
- Anouk
- Ali B
- Waylon
0 stemmers
Hoewel ik haar eigenlijk te grof vind, denk ik wel dat je het meest zou kunnen leren van Anouk.
Ik vind Ali dus echt heel tof!
Kan ook juist een strategische keuze zijn om voor lil kleine te kiezen. Bovendien hebben die coaches nog een heel team naast zich die de kandidaten coachen.
Plus Jorrik is ‘in’ en jong en weet wat scoort onder jongeren, en heeft connecties, lijkt mij. Dus ik begrijp de keuze wel.
Het zou me trouwens niets verbazen als die coachkeuzes worden gestuurd, zowel aan de kant van de kandidaten als bij de coaches zelf. Ik denk dat als je dat niet doet de boel ongelijk verdeeld wordt. Hoe groot is de kans nou dat exact 25% van de deelnemers voor 1 specifieke coach kiest (die dan ook nog moet omdraaien)?
Bij the voice us hadden ze een paar seizoenen dat er artiesten bleven komen zolang juryleden plaats hadden. Dus als 3 van de 4 juryleden al vol zaten, kwamen er nog steeds artiesten voor dat andere jurylid. De rest kon dan ook niet draaien. Weet niet of ze zoiets hier misschien achter de schermen toepassen.
Ooo ja ik kan me ineens wel iets herinneren met dat iemands team al vol zat…? Of haal ik nu twee programma’s door elkaar…
Hallo, ga dit niet in mijn eentje kijken hoor.
Die tanden van Kleine. Kan niks anders zien.
Béla
Ik vind hem goed!
Ik vind Nika wel leuk. Lekker bescheiden.
19?!
Da fuq
Ik geniet er zo van dat ze niet draaide! Wat een arrogant wijf was die Romy zeg. Hier kijk ik voor, voor deze momenten haha
Ik loop een half uur achter zo dat ik de reclames kan doorspoelen… Maar nu kan ik niet met jullie meepraten