Ik viel in slaap maar blij om te horen dat dani heeft gewonnen
Ik kijk dit terug en die intro met Marco. Doet gewoon pijn aan mijn oren. Ben gelijk goed wakker
Bhahaha ik hou echt van hoeveel woorden Anouk neemt om uit te leggen dat het stemmende publiek echt van god los is.
Dat optreden van Jan en Jasper. Ik kan niet meer.
Haha dat moment dat je niet weet wie slechter is van die twee. En je in je hoofd Jantje nog steeds dat liedje voor zān oma hoort zingen en denkt: watskeburt?
En dan hoor je hem daarna iets zeggen over melodielijnen veranderen en dat hij daar niet mee om kan gaanš¬
Als je bedenkt dat Maan een van de weinige geslaagde de voiceāers is, vraag je je toch af waarom mensen aan zoān programma meedoen met het vooruitzicht aan liedjes als āals ik je weer zieā.
Haha heb zo gelachen om jullie live commentaar terwijl ik het net terugkeek (en de weken hiervoor ook trouwens).
Vooral bij het stuk van jan en jasper had ik jullie gegil al gelezen voor het kwam dus keek er echt naar uit en het stelde me niet teleur.
De winnaar wist ik gelukkig nog niet dus kon lekker kijken alsof het live was.
Anouk wint wel echt al jaren op rij, ik vind haar ook echt het leukste aan de hele show. Kijk al jaren met tegenzin maar wil het ook niet missen eigenlijk.
Jullie veel plezier met de kids, mij niet gezien, dat gaat wel een beetje te ver!
Ja mooi @desecretaris, ze zetten volgens mij alles erop.
Hoorden jullie ook dat jasper tegen jan zei dat hij opgelucht was dat hij eruit lag. Best sneu wel voor hem dat hij het niet aankon en er maar inbleef door stemmers. Best een vernedering als je elk optreden verpest en de coaches teleurgesteld reageren dat jij er nog in zit. Hij stond er indd steeds als een boer met kiespijn maar wat te lachen en positief te zijn terwijl hij heus wel wist dat niemand hem erin wilde. Maar ja gelukkig voor hem en iedereen is deze hel nu voorbij.
Niet gehoord, maar ik kan begrijpen dat hij blij is dat hij niet gewonnen heeft of bij de laatste twee hoorde na alles wat er gezegd en gebeurd is. Wie weet hoeveel shit hij dan over zich heen zou hebben gekregen.
Hoi
Ik cringe nu al
Hoi
Ik ook amai
Het is dat ik een leuk kind heb maar andere kinderen verdraag ik zo slecht.
Ik denk dat ik over ga naar Bed & Breakfast zoā¦
Altijd als ik tvk kijk twijfel ik over mijn toekomstige kinderwens
Gelukkig vind je je eigen kind, net als de moeder van dit kind, sowieso fantastisch⦠no worries
Zo high pitched mijn oren
Oh nee toch de kipschnitzel gegeten?
Meest irritante vind ik dat gelul en ge awhh van de jury
Omfg die āboksāpaal rot opppopppp
Het is toch ook vermoeiend om zo de hele tijd te praten
Omg die namen wat een achtmerrie