The Voice Of Holland

Ik vind het echt zeikerig. Verpest voor mij het hele nummer.

1 like

Ik heb het gemist want ik moest al die enge kinderego’s van me af douchen. Maar niks gemist dus! Mooi. Volgende week weer een nieuwe ronde nieuwe kansen

Hanin treedt nu op bij het 5 mei concert met Imagine en Stil In Mij, superleuk voor haar (NPO 1)

Haha ja viel net in! Zeker leuk!

1 like

Ik kende deze toxic versie al, maar niet van de artieste die zij noemde… maar kan er niet meer opkomen. Iemand die het weer ?

Zo’n lief meisje dit :pleading_face:

2 likes

Zooo lief en dat outfitje :pleading_face::two_hearts:

1 like

Oké ik moest direct weer stoppen want het bezoek was er. Misschien dat ik nog ga terugkijken. Wel echt weinig activiteit in dit topic tov de eerste aflevering van het seizoen haha :joy:

1 like

Pluim in de battle!!

1 like

Hahahah ik schakel nu in!!! Maar hij gaat niet door? Wat een aderlating

1 like

Pluim vergat een stuk van de tekst

O nee :frowning: Dat leren ze natuurlijk niet op de vrije school

2 likes

Man, wat een saai optreden haha

Maar niet getreurd, er valt vast nog genoeg te janken!

Guusje :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

maar wat een ^$¥** die andere meid

1 like

Russisch roulette dit met die kleuren

Dat klinkt niet best

Erger me nu al aan die jongens, haha. Lijken me precies types die ik altijd probeer te vermijden in m’n leven. Terwijl ze dus echt net puber zijn :joy: Hoe triest ben ik

1 like

Haha wat is er met dat andere meid? Vond die wel beter dan Guusje. Niet dat Guusje slecht is, maar je merkt echt verschil in stem vastigheid tussen de kindjes. De net wat oudere kindjes zingen gewoon beter.

1 like

Ze zong wel beter inderdaad! Maar ik vind die verschillen in dit programma sowieso altijd absurd, scheelt zoveel of je drie meiden van 14 tegenover elkaar zet of drie kinderen van 8 of 9. Is haast niet vergelijkbaar.

1 like