Ik vind het echt zeikerig. Verpest voor mij het hele nummer.
Ik heb het gemist want ik moest al die enge kinderego’s van me af douchen. Maar niks gemist dus! Mooi. Volgende week weer een nieuwe ronde nieuwe kansen
Hanin treedt nu op bij het 5 mei concert met Imagine en Stil In Mij, superleuk voor haar (NPO 1)
Haha ja viel net in! Zeker leuk!
Ik kende deze toxic versie al, maar niet van de artieste die zij noemde… maar kan er niet meer opkomen. Iemand die het weer ?
Zo’n lief meisje dit
Zooo lief en dat outfitje
Oké ik moest direct weer stoppen want het bezoek was er. Misschien dat ik nog ga terugkijken. Wel echt weinig activiteit in dit topic tov de eerste aflevering van het seizoen haha
Pluim in de battle!!
Hahahah ik schakel nu in!!! Maar hij gaat niet door? Wat een aderlating
Pluim vergat een stuk van de tekst
O nee Dat leren ze natuurlijk niet op de vrije school
Man, wat een saai optreden haha
Maar niet getreurd, er valt vast nog genoeg te janken!
Guusje
maar wat een ^$¥** die andere meid
Russisch roulette dit met die kleuren
Dat klinkt niet best
Erger me nu al aan die jongens, haha. Lijken me precies types die ik altijd probeer te vermijden in m’n leven. Terwijl ze dus echt net puber zijn Hoe triest ben ik
Haha wat is er met dat andere meid? Vond die wel beter dan Guusje. Niet dat Guusje slecht is, maar je merkt echt verschil in stem vastigheid tussen de kindjes. De net wat oudere kindjes zingen gewoon beter.
Ze zong wel beter inderdaad! Maar ik vind die verschillen in dit programma sowieso altijd absurd, scheelt zoveel of je drie meiden van 14 tegenover elkaar zet of drie kinderen van 8 of 9. Is haast niet vergelijkbaar.