The Voice Of Holland

Vind het ook vreselijk dat niemand kritiek durft te geven, ik mis dat echt

2 likes

Ik erger me vooral aan Dinand met zijn stomme hoedje en Engelse woorden tussendoor. En inderdaad geen kritische woorden terwijl hij bij die Charlene uit Zoetermeer best even had kunnen zeggen dat ze een beetje uit de bocht vloog met Hurt. Denk dat hij wel spijt had van het draaien bij haar :joy:

6 likes

Ik moest toen even aan Anouk denken
“What would Anouk say”

4 likes

Ik heb echt gejankt bij die jongen die another love deed :sob::sob::sob: ik miste wel wat kracht in zijn stem maar echt prachtig

3 likes

Ik moet bij The Voice nog steeds terugdenken aan die auditie van Ben Saunders. Dat moment is voor mij nooit meer overtroffen. Had toen echt verwacht dat hij het wel zou gaan maken maar goed dat is ook niet gebeurd.

3 likes

Eens! Had laatst een artikel gelezen waarbij hij echt beweerd alles kwijt te zijn geraakt. Ik vond Julia die gewonnen heeft ook bizar goed. Volgens mij is niemand écht doorgebroken behalve Maan, toch?

1 like

Ogene opzich ook wel toch?

1 like

Hmm ohja, ik ken die nog gewoon van het junior Songfestival :joy::joy::joy:
Navarone was ook wel bekend

3 likes

dit is voor mij echt de allereerste keer ooit dat ik die naam zie

5 likes

Ik vond die Soufiane zo goed!!!

Er zijn de laatste jaren ook tig voorrondes off screen dus dat haalt het spontane, ruwe talent er wel vanaf. En alle interviews zijn zo vreselijk gescript dat ook een interview niet meer verrast. Jammer wel!

4 likes

Jaa die interviews zijn zo saai!
“Ik heb m’n moeder meegenomen en m’n tante en m’n buurvrouw enz enz”
Al die supporters die maar veel te graag op TV willen komen.

2 likes

Ik vind het altijd wel cute, die totaal opgedofte familieleden en vrienden.

1 like

het lijkt soms zoooo willekeurig of er wel of niet gedrukt wordt. niemand draait voor die toxic auditie maar zo’n saaie dertien in een dozijn cover van een net zo saai dua lipa nummer is wel door???

3 likes

Ja dat snap ik ook niet, of dan vind ik iemand wel een beetje vals zingen en dan gaat die door, terwijl er ook weleens kandidaten zijn die alle noten halen en goed zijn en daar voor wordt dan niet gedraaid.:woman_shrugging:t2::thinking:

3 likes