The Voice Of Holland

Ze kan echt zo mooi zingen :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Dit was mooi om te zien en naar te luisteren :heart_eyes:

Ja mooi was dit. Ik ga voortaan alleen het laatste kwartier kijken.

1 like

Ik snap het niet. Ze kunnen beide in haar team blijven. :woman_shrugging:

Hahahah ja ik zou hetzelfde willen zeggen, maar ik heb werkelijk waar niks anders te doen op vrijdagavond tegenwoordig :joy:

Herkenbaar haha. Toch voelt het wel als verspilde tijd dit. Luister de helft van de tijd niet eens.

Ik ook niet, mag ieder jurylid dus saven?

Ja de steal en save stoel is hetzelfde per coach

Nee hij werd gekozen door Anouk en die chick is uiteindelijk ook bij haar gebleven, op de save/cheat stoel

Edit haha cheat ehh steal joejoe

1 like

De battles zijn nog niet op tv geweest toch?

Spoiler battles

is het een ding om nu voortijdig mensen eruit te laten gaan bij de repetities?

De battles zijn vorige week of de week daarvoor begonnen. En wat in de spoiler staat is nieuw ja.

De battles zijn afgelopen week begonnen! Sommige mensen worden in een groepje van 3 gezet inderdaad en dan kan er nog iemand afvallen voor de echte battles.

Heb een beetje het vermoeden dat ze zo hoopten sneller het hele traject achter elkaar te filmen i.v.m corona.

@Neroli ik zie dus nu dat je de voice nog niet vooruit kunt kijken dus kijk nu de 1e battles terug!

Vond t wel sneu, super blij dat je door bent en dan:
23EF1E2C-148D-4F2C-BD94-E61D9A5C7DC6

7 likes

Hahaha ja het was ook zo abrupt. Hebben ze één keer het liedje gedaan voor de coach en dan: bedankt en groetjes!
Denk dat er achter de schermen nog wel meer is geweest maar dat we dat niet zien. Maar er waren ook heel veel audities dit jaar voor mijn gevoel.

De reden is dat ze dit jaar 8 ipv 6 auditierondes hadden, dus heb je ook meer mensen die je kwijt moet. En dat zou in alleen maar battles veel te lang duren, dus sturen ze mensen lekker tussentijds naar huis!

Waarom haat Anouk Jan zo?

2 likes

Wat een saaaaie ballad was dit

Haha moet Anouk nodig zeggen in haar pyjama :joy:

Ik vraag me ook af hoe die mensen elkaars liedjes al kennen. Hoe/wanneer krijgen ze die te zien? Want ze herkennen die mensen altijd van hun auditie, ben benieuwd hoe ze die laten zien

1 like

Ja precies deze vraag stelde ik net aan mijn vriend. Vraag ik me ook af!