The Voice Of Holland

Neeeejoh wat the fuck is dit man

2 likes

Beter gaan ze er in de volgende ronde wel uit :weary:

Haha jeetje dit wordt wat, hoe ze op die stoel heen en weer wiegen

1 like

Waylon gaat sowieso breken

Ik voel het nog wel hoor. Maar ja, biecht: ik voel het soms ook bij Jan. :joy: Ik ben niet zo moeilijk

2 likes

Haha die laatste zin, heerlijk

Wel eens met dat die Amerikaanse door is

Haha en die enorme schoudervullingen

1 like

Ah nee ik vind dat zij echt een vervelende stem heeft, zo knijperig

1 like

Oh huh ik ben nou ff in de war, wie is Brenda? Ik dacht dat je het over die Amerikaanse had maar dat is Senja. Zit Brenda op zo’n stoel?

Ohhh ja tuurlijk Brenda Bee lol. Ja snap sowieso al niet waarom Ali haar had gestolen, Syldiane was beter. En ze moet gewoon weg haha, ze is irri

3 likes

Wel confronterend dat wij @desecretaris en @kleinmaargroot elkaar alleen maar in de pulp-tv topics treffen 🥲

5 likes

Whaha! Jaa ik kijk zoveel tv sinds lockdown en thuiswerken en pulp is ook echt een significant deel daarvan :joy: Ach dan heb ik straks genoeg gezien voor m’n hele leven en kan ik straks zorgeloos hossen in de club en naar Dubai

1 like

Ja die hoestende gast voelde toch niet goed, nu is de muis gewoon weer terug maar dan na de styling

2 likes

Ik moet echt lachen om de biechten over Jan, vooral omdat ik het echt niet snap haha :joy: Snap ook niet dat hij zo’n knappe vrouw heeft, echt zo niet mijn type. Maar Waylon zou ik ook wel een kunstje op kunnen hoor :smirk:

2 likes

Als je nu je moment pakt en gaat vloggen hebben we zo die sponsordeal in de pocket

1 like

Waylon lijkt op zo’n foute sjamaan uit een sekte. :neutral_face:

5 likes

Anouk heeft in die quarantaine container waar ze in zit ook haar eigen haar geknipt? Wat ziet dat eruit.

1 like

Haha inderdaad! Ik twijfelde even of ik een trend had gemist :thinking:

Oo blij dat die jonge chick in rood alsnog blijft, vind haar echt zo leuk :heart_eyes:

2 likes

Ja ik vind haar ook leuk! Vond haar stemgeluid prettiger dan dat van haar tegenstander dus echt fijn voor haar dat ze mag blijven.

1 like