Ali 

Ik ben bang dat Nederland te conservatief is voor Dani en voor Sem zal gaan uiteindelijk in de finale.
Of dat Nederland echt te dom voor woorden is, zoals eigenlijk al wel uit de verkiezingen is gebleken, en Jasper tot winnaar uitroept.
Ik vond die grap van Ali te ver gaan…
Dit zou me echt helemaal niks verbazen ook
Ik vind het kapel van Geraldine haar echt leuk staan. Zo ziet ze er wat minder standaard tv presentatrice uit
Wat was de grap?
Is Jasper er nog niet uit???
Wat een ongelooflijk schijtnummer ook nog uitgekozen
Oh wat erg
Dat als Sem van de drugs afblijft we kunnen zien hoe anders Waylons leven eruit zou hebben gezien, omdat ze “zoveel op elkaar lijken”.
Het is een soort operavariant ofzo ook met hoe hij zijn stem gebruikt? Snap er niks van. Slecht gekozen nummer, dit kan hij toch niet
Wedden dat Jan hem nu gaan aanbidden
Waarom kijk ik dit programma ook alweer? Ik kan het allemaal niet aaaaan joh
Omg nee bij de voice zijn vooral alle afleveringen tot de liveshows het meest plezierig
Oh mijn godddddd. Ik ging stuk ook toen hij begon met ‘I’m not a perfect person, there’s many things I wish I didn’t do’.
Dat hebben we gehoord de afgelopen weken ja
Hahaha ja zo zat ik ook tegen de tv terug te praten. Wat een zelfkennis heeft deze man
Die Jasper kan toch ook niet met een voldaan gevoel in slaap vallen 's avonds? Het commentaar op hem vind ik ook een beetje gênant worden of zo, sneu bijna.
Heel benieuwd naar deze. Dit nummer vind ik zo vet
Wel leuk.