Ik ga ook net even iets te lekker op haten. Twijfel aan mezelf of dit nog irritainment is of dat ik gewoon ermee moet kappen voor vnv
Als Sem niet wint kan hij nog altijd meedoen aan TVK over 2 weken
Ja over onverstaanbaar gesproken
Denken jullie echt dat het aan de stemmen ligt? Of zou het zo gepland zijn, zodat elk van de coaches nog een “talent” in de finale heeft?
Ja niemand meer kijken.
Alyssa, Hanin, Channah, Lucas.
Allemaal beter dan Nienke en Jasper. Dom dom dom programma.
Toevallig dat alle mensen van kleur plaats hebben moeten maken voor witte Jasper en Nienke… wat een aanfluiting niet te doen.
Jup. Ik zag het laatst iemand ookal zeggen in dit topic en dacht… zou het?
Maar kan bijna niet anders.
Ik heb dit net gekeken en wat is mis met dit land?
Denk je dat wie door is echt op basis van stemmen is gegaan, of is dit vooraf bepaald?
- Dit is gewoon eerlijk op basis van stemmen gegaan.
- Dit is vooraf bepaald.
0 stemmers
Ja ik twijfel! Ik denk dat het voor de berichtgeving wel interessant is om Jasper erin te houden want iedereen denkt wtf is dit en schopt er stennis over.
Maar aan de andere kant doet het ook af aan de geloofwaardigheid van het programma en haken kijkers misschien af, dus kan me dan weer niet voorstellen dat je hem er voor de negatieve publiciteit in zou houden
Dit is ook standaard commentaar hier thuis vanaf de audities. Mega goed! Maarja hij/zij is bruin dus geen winnaar. En ja hoor, alle bruine mensen zijn weer naar huis. Ik hoop dat Dani wint, of desnoods Sem, maar de rest… Ik gok alleen dat Jasper naakt op een ukelele het volkslied kan brengen en dan nog door gaat naar de volgende ronde.
Ik zou dit een stuk vermakelijker vinden dan die valse kutnummers van ‘m.
Ik overweeg niet te gaan kijken omdat ik dit seizoen zo ontzettend kut vind maar ja, aan de andere kant is het nog maar één avondje zelfopoffering dus moet ik dat misschien maar gewoon doen. Als Dani dan maar wint.
Ja ik kijk vaak later terug maar vind het alsnog leuk om alles te lezen! Weet niet of dat telt? haha
Ik vind niemand goed genoeg om te winnen
Tuurlijk ga ik kijken. Wat moet ik anders doen!
En kids mag vast hier.
Ik ga ook kijken! Ik haat iedereen behalve Dani dus 75% kans dat ik chagrijnig word! Ohnee dit is Nederland met allerlei idioten dus 98% kans.