Je kan bij instellingen instellen dat je niet zichtbaar bent op tinder.
Hahahaha ik heb hier echt heel hard om gelachen. Vooral de ambulance opmerking.
Me … huiswerk is sowieso al een afknapper. Altijd.
Net als zoizo/soberzo weet ik veel
Hahaha ik zit hier gewoon luidop te lachen, wat een gesprek
hey linus gaan wij een keer samen tinderen? lijkt me wel lache
Pffff overal die fucking ‘x’ achter… stop gewoon
Jahoor
hij weet zich wel te verkopen
Kom samen kakken ik moet lachen en huilen tegelijk (en niet kakken). Wat een figuur joh
Wat is dit voor idioot hahaha.
Maar dit is toch allemaal ironisch right? Ik vind het best grappig hahaha, gewoon omdat het zo dom en droog is.
Misschien zit hij aan de andere kant met zijn vrienden (of op een of ander gaar mannenforum) te lachen om het feit dat jij steeds redelijk serieus op hem in lijkt te gaan x
(op 1 foto lach ik idd met mijn mond nogal wijd open dus vond 't niet zo’n gekke opmerking aanvankelijk)
Ik heb geen tinder meer want heb er een leukerd opgeduikeld die ik nu m’n vriend kan noemen, maar als ik dit allemaal lees mis ik het soort van. Ik kon echt genieten van de vreemde gesprekken die ik daar soms had en als ik me verveelde zette ik m’n leeftijd weleens op 45-65 en dan ging ik kijken wat voor gekke types ik dan allemaal tegenkwam
Haha je eigen leeftijd? Of je bereik?
Bereik! Was onduidelijk, sorry. Maar dan zie je dus ook gelijk welke types op 20 tot 40 jaar jongere meisjes vallen. Heb vanmiddag m’n telefoon opgeschoond en ook een heleboel screenshots verwijderd, waaronder dus screenshots van profielen van zulke mannen die ik dan naar vriendinnen stuurde
Hahaha dit topic is zo leukkk
Ik kan me niet meer echt herinneren of ik hele gekke gesprekken heb gehad. Wel eentje die zei: “Wil je pizza en neuken?”
Haha een groot vraagteken
Ik weet niet waar hij vandaan komt maar in veel landen mag je niet zeggen dat tandarts geen dokter is want dat ligt super gevoelig.