Ik sta al sinds 2 februari op de wachtlijst
Wow hoe kan dat dan?
Thank you for your application, you have been successfully added to the waiting list.
We continuously review the waiting list and allow new members to The Inner Circle.
TIP: Invite your single friends; this might help to speed up the process.
Dit staat er. Zit niet met smart te wachten hoor, maar dit is de laatste mail die ik van ze gekregen heb.
Oh wat stom! Ik ben wel geaccepteerd maar ik kan dus niks voordat ik 2 mensen toevoeg.
Ik heb Mn antieke inner circle profiel laatst weer eens geactiveerd (ik heb een relatie, maar wilde even spieken wat er op de markt is en hoe ik in de markt lig), vond er weinig soeps op, dus ik zou niet treuren om de wachtlijst. Ik geloof dat je nu ook moet betalen voor berichtjes oid, misschien is die wachtlijst wel bedoeld om je verwachtingen te laten zakken, who knows
Niemand daar heeft dat. Echt common Joe all over the place
Ja snap ik wel! Ben ook gewoon nieuwsgierig
En volgens mij valt de knapheid van de mensen daar ook wel mee, heb ik me laten vertellen
Ik heb een spanjaard gevangen. Tinder is nog zo slecht nog niet.
Wacht maar tot ie opeens 1,46 lang en onmogelijk harig blijkt te zijn.
Haha nee veel plezier!
Ben ik zelf ook hehehe.
echt een catfisch gewoon
Haha shit moet koop avond werken. Zal morgen wel even tekenen.
Hoe kun je Erik nu al weer vergeten zijn… Eerst nog kwaad worden dat ik hem had afgepakt,… Valt tegen dit hoor
Jaa zn omschrijving paste niet helemaal bij wat ik in mn hoofd had dus jij mag hem toch hebben.
Jij had het ringbaardje gehoopt hè! Maar misschien heeft Erikje die wel.
Klein Erikje met een kort pittig ringbaardje!
@Guilty ik ben trouwens ook heel slecht in geheimen. Ik zou Eriks ondeugende geheimpje zo verklappen.
Daar maken wij gewoon een leerpuntje van!
Geen Tinder maar… SERIEUS?
Ik heb deze man 9 jaar geleden een keer mijn nummer gegeven in de kroeg. Sindsdien niet meer gesproken/gezien en heb zijn nummer ook al lang niet meer. Zijn whatsapp naam was ‘ikke’ en hij begon met ‘hoe gaat tie?’. Nadat ik hem vroeg wie hij was kreeg ik dit:
Edit: nu zonder zijn nummer
Hahaha omg zo slecht dit