Shoutout voor deze man! Jammer is dat ik de mcdonalds wel wil, maar hem niet erbij.
Als er iemand is die een kans verdient…
Wel een héél verleidelijk aanbod nu natuurlijk…
Dat ie vanavond al wil is oké want we zijn allebei op doorreis.
Lijkt me best een prima gesprek inderdaad.
Tot het zeuren? Of ben ik dan echt een zeur haha
Bij Inner Circle kan je zien wie er op je profiel heeft gekeken en je kan ook selecteren per stad (ook buitenland). Tevens kan men knipogen naar je sturen, maar echt iedereen kan een gesprek met je beginnen.
Ik heb dat gehad. Luxy ofzo. Je komt alleen binnen als men je knap genoeg vindt op foto’s
HAHAHAHA ik ken die organisator
heb je daar echt mee gematcht? Daar pas jij 3x in.
@Zemraluani als ik dit zo allemaal lees, snap ik niet hoe wij nooit elkaar hebben leren kennen op de studie hahaha
Nee, is via Inner Circle, dan kan iedereen tegen je praten :p. Echt totaal mijn type ook niet
Poezen mogen geen pap. Dan gaan ze kotsen.
Wajo lijkt echt wel alsof hij hier een plekje op de wall of fame wilde scoren.
Ik mis het hersenloos Tinderen en al die gekke dates soms wel eens maar als ik dit allemaal zie ben ik weer snel genezen
Dit is zoooo genieten!
Ik vind dit topic zo leuk!
Heb al in geen maanden getinderd maar ben nu aan het swipen.
Wat ik iig heel stom vind is mannen die met een baby of kind op de foto gaan en dan eronder schrijven: “Baby/kind is mijn neefje/zusje/buurkind”
Staat zo’n kind ineens op Tinder. Is toch niet nodig…
Volgens mij zijn er veel Thierry nep accounts. Dat, of ik heb de beste man tientallen keren af moeten wijzen op tinder en toch kwam ie steeds weer terug. Al zou het grappig zijn als het de echte was. Heb je ‘m gesproken?
Maar jij gebruikt wel je eigen foto’s dus voor je catfish account?
Ja goed dat je dat zelf inziet. Ik vind het raar dat je dus foto’s hebt gebruikt van een onbekend persoon en daarmee gaat tinderen. Dat had jouw vriendin dan eventueel ook gewoon zelf kunnen doen. En het is ook best lullig voor die mannen al die fake profielen.
Tinderen met een account zonder foto’s, dan is de kans 99,99 procent dat je geen match krijgt haha. Want dan zou je alleen een naam, leeftijd en een eventuele beschrijving liken en dat is niet het concept van tinder. Maar @anon69702710 heeft het iig verwijderd dus prima .
Ik heb zelf ooit gehad dat een foto van mij ergens werd gebruikt terwijl ik dat niet was. Ik vond dat echt heel verrot. Maargoed, dat was wel voor het tinder tijdperk.