Datingapps

Nou je had wel gelijk over bumble :hot_face:

3 likes

Ik heb dit dus onlangs ook gedaan in Rotterdam, ik had het niet beter kunnen beschrijven! Wel een super grappige ervaring, kunnen we weer van onze bucketlist strepen!

1 like

Wanneer je iemand je 06 geeft en hij vervolgens inbde helft van de appjes een :wink: gebruikt :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

2 likes

Weet iemand toevallig hoe dat snoozen bij Bumble werkt? Heb bij een paar gesprekken als laatste wat gestuurd, daarna mezelf even op snooze gezet omdat ik ff uit de ‘swipestapel’ wilde en heb voor het eerst Ă©Ă©n van die redenen gekozen (als in; ‘ik ben druk met werk oid’) zonder echt te lezen wat dat deed. Zag later dat die reden ook in een chat stond als soort van out of office. Nu heb ik die snooze functie weer gedeactiveerd maar moet ik nu weer als eerste wat sturen? Er staat nergens ‘jouw beurt’ maar ook wel een beetje eager als ik elk gesprek weer ‘opnieuw’ moet openen terwijl ik als laatste wat stuurde :sweat_smile:. Google is een beetje verwarrend.

Aka, moet ik nu wat zeggen zonder dat Bumble dit aangeeft of word ik gewoon momenteel genegeerd door al m’n matches :joy::sob:

1 like

Een paar jaar geleden kreeg ik meerdere keren per week een melding vaan een match dat “hij weer terug was” omdat hij zichzelf blijkbaar de hele tijd op snooze zette en het er weer af haalde.

Geen idee of dat nog zo is. Maar ik snap je probleem eigenlijk ook niet helemaal.

3 likes

Net als op MSN vroeger als je aandacht tekort kwam :joy: Continu online en offline gaan

8 likes

Haha ja echt een beetje msn vibes en was dus ook niet per se de bedoeling dat matches een bericht ontvangen. Liep gewoon wat te klooien.

Vraag is dus vooral of ik nu zelf weer het eerste bericht in elke chat moet sturen, Google zegt van wel maar zie dat nergens terug. Echt een first world problem hoor, maar tis vooral dat ik in sommige leuke gesprekken net het laatste bericht voor de snooze had gestuurd dus niet zoveel trek heb om dan beetje random er weer iets in te moeten knallen.

1 like

Wow stel je voor dat msn nu in datingapps zat dat je ~ diepzinnige songteksten ~ in je profiel zou zetten en elke week een nieuwe natuurlijk.

6 likes

Als een match mij het laatst wat stuurt en vervolgens op snooze gaat zou ik ook niet meer reageren, omdat ik er dan vanuit ga dat hij/zij even ergens anders mee bezig is. Dus als je weer contact wil zou ik gewoon zelf beginnen. Ik denk niet dat hier regels voor zijn en je dus niet uit moet gaan van wat Google zegt maar gewoon doen waar jij je goed bij voelt?

5 likes

Ik had een match met een koppel (de jongen ervan) op feeld 2 maand geleden, wat geproken, opeens laat hij me op gelezen staan in het midden van het gesprek.

Nu komt ie terug en zegt hij “ja mijn vriendin is niet geïnteresseerd” terwijl ze enkel samen mensen ontmoeten en “maar ik vind je wel cute dus we kunnen wel nog virtueel contact houden”
HAHAHAHA mannen proberen er ook alles uit te halen, no way dat ik sexy foto’s ga sturen naar iemand die ik nooit in het echt ga zien omdat z’n vriendin niet geïnteresseerd is, I ain’t got time for that

2 likes

Haha jeetje wat kansloos

2 likes

Ik stuurde @Soy.peor op insta net nog een toppertje, kan hem hier ook nog wel even delen haha. Zo’n kerel stuurde mij als eerste bericht op tinder: “referend naar je laatste foto: zijn je billen echt?”

W

T

F

1 like

Wel irritant zeg dat je op bumble zelf t gesprek moet beginnen. Ik wacht liever af :joy:

4 likes

Ik vind het opzich niet erg mawr zo irri als iemand niet reageerd.

2 likes

Vooral irritant dat veel mannen al 80% liken en dan dan komt eigenlijk al het voorsorteren bij ons terecht.

Ik moet maar eens tinder aanmaken, want gebruik nu alleen bumble voor bff (zonder succes :smiling_face_with_tear:) heb alleen het gevoel dat daar minder serieuze mensen zitten.

3 likes

Ik vond bumble bff ook echt nog lastiger dan bumble date! Heel moeilijk om het gesprek op gang te houden enzo

1 like

Ik vind Happn weer leuker dan Tinder, daar kan je namelijk nog net wat meer dingen invullen. Kan je ook overwegen :hugs:

Ik heb nu maar gewoon “:raising_hand_woman:t2:” gestuurd zodat de match in ieder geval niet verloopt hahaha

1 like

Ook bijna pijnlijker als iemand dan ineens stopt met reageren :sweat_smile:

2 likes

Haha ja inderdaad! Ik vond het ook zo lastig met swipen. Het is niet dat ik m’n vriendinnen nou persĂ© uitkies op hun uiterlijk.

2 likes

Hij heeft gereageerd. Blijft de match nu eeuwig bestaan? Of verloopt t ook nog als iemand 24 uur niks zegt?

4 likes