Of er komt misschien een tand/kies door waardoor kauwen niet zo fijn is? Spruw is volgens mij meer iets wat bij (pasgeboren) baby’s voorkomt.
Hmm ja daar heeft ze al weken last van (inmiddels zijn alle tanden op één na en veel kiezen al door) maar heeft tot nu toe nog niet tot minder eetlust geleid. En ja klopt dat las ik ook, maar het schijnt ook nog voor te kunnen komen bij oudere kinderen en zelfs volwassenen. Maar voor hetzelfde geld is het inderdaad gewoon een tandje/kiesje dat extra veel pijn doet. Ze heeft ook dunne ontlasting afgelopen dagen.
Hahaha o no, wat erg! Gebeurt hier gelukkig nog niet. Maar hij is ook pas een half jaar oud… ik vrees….
Hier was het alleen een bepaalde kies die voor slecht eten zorgde!
Wil ze wel vloeibare dingen? Yoghurt, appelmoes, soep, smoothies?
@pepe hahaha oh my,… ik zie dit al helemaal voor me. Hopelijk wel voor jullie sliepen? Anders schrik je je toch ook rot, word je wakker staat ineens dat tentje een paar meter dichterbij.
Ja, we zagen het op de babyfoon gebeuren🤣. Gelukkig is ze eindelijk prima gaan slapen, maar toen wel besloten dat het tijd was voor wat anders.
Nauwelijks maar bieden we misschien ook te weinig aan. Yoghurt hoefde ze de afgelopen dagen in elk geval niet. Ik ga straks even vragen hoe het vandaag op de opvang ging met eten, en anders toch nog maar even afwachten denk ik.
Wij hadden van die knijpfruitjes gedaan (met een uitdeelboekje).
Ik heb nu voor als haar broertje wordt geboren een pakketje met rozijntjes, mini bellenblaas van de Hema en een ballon.
Ingepakt in zo’n cellofaan dingetje met een strik erom en kaartje eraan
Welke dingen op YouTube zijn nou echt leuk en leerzaam voor kinderen. Ze kijkt eigenlijk bijna geen tv of YouTube meer maar soms vind ik het wel fijn als ze even iets kan kijken haha. Maar heb de standaard dingen nu wel gezien
Wij gaven een banaan (versierd als een zeepaardje). Zo wist ik in ieder geval zeker dat er iets mee zou gebeuren. Ik kan na een jaar opvang de hele straat wel laten bellenblazen of stoepkrijten
Ik had afgelopen verjaardag een kwarkstick en daarop een vingerpoppetje, was er zelf erg tevreden over
Net opgehaald van de opvang en wat denk je? Fantastisch gegeten. Drie boterhammen, stukjes fruit en yoghurt. Echt deze meid
Ohja dat kan K. ook doen. Thuis amper eten en dan daar “nee niks gemerkt” denk toch de invloed van samen met een groep andere kindjes eten ofzo.
Mijn vriend is binnenkort jarig en wilt graag een ketting met verwijzing naar onze zoon/naam van onze zoon oid. Maar ik wil niet iets tacky geven😅 heeft iemand een leuk idee ?
Mijn vriend heeft een armband in en beetje pig&hen style met de namen van onze zoons er op. Via Etsy besteld ooit. Hij heeft hem altijd om en hij ziet er nog top uit.
Vanaf wanneer kan een baby mee in een draagzak echt naar buiten toe?
Wij krijgen in december sleutel van onze nieuwe woning (nieuwbouw) en verwacht dan dat de baby 5 ish weken zal zijn, is het raar als we hem gewoon meenemen in een draagzak of is dat totaal niet verantwoord?
Ja hoor, wij hadden kijkdag (ook nieuwbouw) met inmeten toen E een week was, ook gewoon geweest!
Dit deden wij na een week al. Dat was die sneeuwstorm vorig jaar, dus echt wel koud. Goed inpakken en een jas die erover kan aan, bijvoorbeeld een draagtas, en dan is het geen probleem.
Ik bedoel met vijf weken dan, ons kindje kon zichzelf al meteen goed op temperatuur houden door een lekker hoog geboortegewicht en snel aankomen. Dus ik wil niet aan iedereen adviseren om het na een week te doen.
Ik vond het fijner dan in de wagen, ik vond het dan moeilijk bepalen wat hij aan moest en of hij het wel warm had.
Kan wel! De meeste draagzak zijn vanaf 3,5 kilo, mocht je net als wij een mini-mini baby hebben, kan een draagdoek zelfs al eerder. Die van ons vond het te gek om lekker tegen zijn ouders aangeplakt te zijn. Lekker warme slofjes zijn dan wel belangrijk!