To do topic

Deel hier je doelen voor de komende dag/week/maand, en laat weten hoe het er mee gaat!

Wat mij betreft is alles welkom, kleine doelen of grote doelen!

1 like

Oh leuk! Ook dat er een ‘leuk’ doel bijstaat, ik merk dat ik die vaak niet stel en dan uiteindelijk nog meer afkeer krijg van mijn nuttige doelen.

Mijn plan is voor de komende week; van nu tot 8 mei want dan ga ik op vakantie.
School: De eerste 3 hoofdstukken van mijn scriptie afschrijven (±10.000 woorden).
Huis: Alles goed poetsen, bed verschonen en koffer pakken (kleding uitzoeken en wassen draaien).
Naar buiten/beweging: Iedere dag 10.000 stappen en proberen zo vaak mogelijk de natuur in te gaan.
Iets leuks: naar de biowinkel, dagmenu maken en goed eten weer oppakken. Misschien naar een nieuw museum?

2 likes

Mijn enige doel op dit moment is dat ik de tuin helemaal onkruidvrij moet maken binnen nu en een week. Ik geef mijzelf nu een week dus als ik dit teruglees dan besef ik mij weer dat ik echt moet.

1 like

Werk, werk, werk… Ik draai een paar diensten extra. Nu al spijt van. Iets leuks: bevrijdingsfestival.

Voor werk. Mijn anf afmaken vandaag

Privé deuren verven sit weekend

Ik ben de website van het bedrijf waar ik voor werk aan het vertalen naar het Engels. Ik moet nog een paar pagina’s en dan ben ik klaar, dus dit wil ik in ieder geval vandaag afmaken.

Verder heb ik een blog waar ik regelmatig recepten deel, komend weekend heb ik het niet zo druk, dus dan wil ik minimaal één ding koken/bakken die ik kan delen. Mijn moeder had ook een aantal oude schalen van haar tante gekregen, die ik weer kan gebruiken voor de opmaak van een gerecht. Dus ik ga denk ik iets bedenken wat ik in die schalen klaar kan maken!

Voor vandaag: opruimen, instructiefilmpjes kijken voor een app die ik moet maken, wat mails beantwoorden, huur overschrijven, een cadeau maken en naar het soepfeest hier in de buurt gaan. Hoe vroeger ik klaar ben, hoe vroeger ik naar het feest kan, haha.

En m’n focus voor donderdag en vrijdag: een app schrijven, m’n inbox legen, paperassen sorteren en een film kijken voor school.

Enkel voor vandaag:

• de was doen :white_check_mark:
  • schone wasberg opvouwen :white_check_mark:
  • huis van mijn vader opruimen (keuken, badkamer, wc’s, stofzuigen) :white_check_mark:
  • benen en oksels epileren :white_check_mark:
  • haar knippen misschien
  • sporten
  • naar huis en daar laatste dingen opruimen :white_check_mark:
  • halfuur lezen
  • knoeien met bedeltjes en kralen!
1 like