Too Good To Go / Overblijvers

Oh heb ik in m’n enthousiasme niet eens gelezen, maar ik zie het nu! Dan denk ik dat ik 'm skip, thanks

Vandaag weer naar van Maanen, omdat de bakker in de buurt uitverkocht was. Ben benieuwd wat ik nu krijg!

1 like

Ik vind de reviews hier altijd een hoogtepunt van mijn dag, dus deel gerust :innocent:

2 likes


Beetje jammer van de puntjes en bolletjes, maar daar maak ik iemand anders wel blij mee

7 likes

Ik vind too good to go helemaal niet meer zo leuk nu het niet meer om 12 uur is. Hoe doen jullie dat? Weten jullie van je favo zaken hoe laat ze bonnen erop zetten? Of checken jullie gewoon heel vaak de app?

4 likes

Ik heb sinds dat ze dat af hebben geschaft niets meer besteld. Ik kan niet ver van tevoren inschatten of ik in staat ben iets op te halen dus voor mij werkt het niet meer helaas.

3 likes

Heb sindsdien ook niks meer besteld. Het werkt voor mij echt niet op deze manier en ben in staat de app te verwijderen zodat ik weer ruimte op m’n mobiel heb.

2 likes

Ik heb de app nog maar net maar hoe is het nu dan? Wat is het verschil met eerst?

Eerst kwam om 12 uur snachts alle bonnen online van zaken die de volgende dag een box wilden verkopen. Dan wist je dat je om 12 klaar moest zitten. Nu bepalen alle restaurants zelf hoelaat hun bon op de app komt

1 like

Is wel realistischer lijkt mij. Maar voor ons betekent dat vaak refreshen idd haha.

1 like

Ik merk wel dat het steeds populairder wordt. Afgelopen week wilde ik iets ophalen in A’dam centrum of zuidoost, zitten best veel zaken die meedoen, maar echt NIKS meer beschikbaar. Ook niet waar een tijdje geleden altijd bonnen beschikbaar waren

Bij mij staat nu sinds enkele dagen de Plus erbij. Heb een bon gekocht voor morgen, ben benieuwd! :slight_smile:

Ze komen online als de ophaaltijd voorbij is toch? Zo kun je het wel een beetje in de gaten houden.

@Riley Aan de ophaaltijd is niks veranderd toch? Je kan nu alleen een dag van te voren een bon kopen, dat is niet zoveel anders dan eerst.

1 like

Ver van tevoren? Het is maximaal 24 uur.

Ik vind het beter zo, als je graag een bon wilt kun je toch de tijden van je favoriet beetje in de gaten houden? Zo ver liggen ze nou ook weer niet uit elkaar, merendeel is 's avonds tussen 18 en 21

In Rotterdam is echt altijd als ik kijk (meerdere keren per dag) de standaard bonnen over. (Ah, spar, twee dingen bij markthal en vooral veel Shell en hotelontbijtbonnen) het weekend wijkt het nog wel eens af, maar dan ook niet veel. Vind het aanbod zo mager? Je zou in een grote stad toch veel meer toewas verwachten? Volgens mij is het ook niet zo dat ik allerlei bonnen mis want ik check het echt heel vaak. Had het idee dat er meer aanbod was een half jaar geleden dan nu:s

2 likes

Ja ik vind dat er opvallend veel zaken heel vaak “niks om te redden” hebben staan. En dan echt weken achter elkaar, in verhouding meer dan voorheen

2 likes

Dit heb ik voor € 5,- opgehaald bij de Plus, wel heel blij mee!

17 likes

Buit van de tijsterman bakker

11 likes

Ik heb net voor het eerst een bon gekocht bij een bakker in Groningen. Morgen ophalen. Ben benieuwd!

Ik zit in Brugge voor een paar dagen en we hebben net een tgtg opgehaald bij de pastry y’art.
Hele lieve dame die ons volgens mij meer gaf dan de waarde. Echt super.
Voor morgenochtend (airbnb) en die gebakjes voor vanavond. Groot succes!

17 likes