Too Good To Go / Overblijvers

Lekker man!

1 like

Dat kan ik inmiddels bevestigen haha, die cronut met banketbakkersroom en dat schuim gebakje waren lig heerlijk! (Met z’n 3en gedeeld)

2 likes

Ik denk dat je met die cronut een Berlijnse bol (Boule de berlin) bedoeld :smiley: het is niet echt croissantdeeg toch? Pistolets zien er in elk geval ook heerlijk uit :drooling_face:

Oh zou heel goed kunnen. Er zit gele room in en het is een soort oliebol achtig ding haha. Zegt ze oneerbiedig

Yep, een boule de berlin! Leuk weetje misschien: Vroeger (weet niet of dat nu nog zo is) verkochten ze dit in de zomer op het strand, dan liep er iemand rond met een kar waar die dingen in zaten. Nu ik het zo bekijk is dat misschien wel een beetje vreemd :smile:
Maar moest je het nog willen bestellen dit weekend, weet je in elk geval hoe het heet :wink:

1 like

Kennen jullie eclairs dan? Haha lijkt zo een domme vraag maar heb geen idee

Ja die kennen we. Maar er is geen bakker bij ons in de buurt die dat verkoopt.

Mijn buit van vandaag. Eerste ervaring met tgtg. Ga ik vaker doen!

11 likes

Ik ben jaloers! :drooling_face:

Ok ik ben op iedereen jaloers die bonnen van bakkers hebben

1 like

Ik vind juist de bakker in Utrecht, de neplerenbroek zeg maar, een beetje tegenvallen. Sinds een poosje zijn de bonnen 6e ipv 4 en er zit evenveel of zelfs minder in dan eerst. Ga daar niet meer halen iig.

1 like

Onze bakkers zijn altijd zo snel uitverkocht :sob:


Dit heb ik zojuist opgehaald bij ah to go!
Ik was heel blij, want had juist trek in sushi. Maar deze was zo gort- en gortdroog! Het kwam er meteen weer uit. Echt niet “too good” to go meer, ik heb eerder sushi gehad van de ah to go en die smaakte echt niet zo. Erg zonde, de rest is hopelijk wel lekker nog, gaat mee naar werk morgen😊

6 likes

Helaas geen foto’s maar vorige week heb ik voor het eerst de app gebruikt. Er verschijnen hier in de buurt steeds meer locaties.

Vorige week bij een Ibis hotel leftovers van het ontbijtbuffet voor 3,50:

Ibis buit 1

2 zachte bolletjes
1 witte pistolet
1 gekookt ei
2 sneetjes krenten brood
2 plakken kaas
2 plakken salami
1 bakje gemengd fruit
1 portie poffertjes
1 portie verse wafeltjes
1 appel (maar die zag er niet meer lekker uit)

Echt een super buit! Was meer dan genoeg lunch voor 2 personen. Vandaag hebben we weer gehaald:

Ibis buit 2

2 zachte bolletjes
1 kaiserbroodje
3 sneetjes krentenbrood
1 gekookt ei
2 mini chocoladebroodjes
2 mini croissants
2 plakken kaas
2 plakken komijnenkaas
2 plakken fricandeau
1 bakje fruit

En ik heb vandaag bij de meesterbakker een box opgehaald voor 4,99

Van de bakker

1 heel gesneden bruin brood
1 heel suikerbrood
1 bruin stokbrood
4 appelflappen
1 flink stuk apfelstrudel

Dit filiaal is nieuw sinds deze week en ik had wel iets meer van de box verwacht qua variatie.

Bij mij in de buurt doen nu nog bijna alleen bakkers mee. Ik hoop dat er binnenkort ook supermarkten in de buurt mee gaan doen!

2 likes

Ik ben echt elke keer net te laat voor een bakkerij hier in de buurt. Zo irritant! Het zijn telkens ook van die random tijdstippen…

Ja ik ook wel een beetje, maar de mensen die er werken zien elke dag iemand die het ophalen! En ze hebben ze zelf voor dit systeem opgegeven, dus het is niet dat je zomaar vraagt van “mag ik voor 3 euro restjes van jullie kopen?”

1 like

Ik ben bij Klootwijk geweest! Een van de broden heb ik met de buurvrouw geruild voor overgebleven groente (voor m’n konijnen) uit haar koelkast. Superchillll.

17 likes

De bakker in de buurt doet mee! Ze hadden net alles vergeven en mij niet verwacht, dus moesten ze nog wat bij elkaar rapen, maar ik mocht ook zelf het eea kiezen!!

10 likes

Een mini dorp naast ons doet mee, maar mijn dorp nog steeds niet. MEH! Ik zie altijd dat de Shell daar er nog twee heeft, nooit uitverkocht. Dus vraag me af of het dan wel een succes is daar? Wel 75 hartjes…

Eindelijk een bon van Crudo in Nijmegen, daar aas ik al zo lang op, haha. Ze hebben maar zelden bonnen, en als ze er zijn dan zijn ze zo weg of op een dag dat ik niet binnen de tijd af kan halen.

2 likes


Dit hebben wij gister bij van Maanen in Oegstgeest opgehaald.

15 likes