Too Good To Go / Overblijvers

Ja ik heb gelezen dat alle Dekamarkten per direct meedoen nu! :smile:

1 like

Ik had ook een bon van Deka gister. Vond het leuk, veel dingen die ik normaal ook in de kast heb. En ik weet nu dat die tapas-hapjes in ‘wrap met zalm en roomkaas’ echt veeeel minder lekker zijn dan als ik ze zelf maak :).
Ik had gehakt, rookvlees, optimel yoghurt, volkoren brood, broodjes, 4 volkoren eierkoeken, een ministol en zo’n bakje met stukjes wrap.

2 likes

ik had er stiekem meer van verwacht.(de waarde is 11,70 en heb 4,99 betaalt)

Het gehakt ingevroren en de Milk & fruit drink ik vandaag en morgen, van het kaasje snoep ik morgen.
Het groenten blikje gaat wel een keer door een gerecht, en appels zijn altijd goed.

Hüttenkäse weet ik helaas helemaal niks mee te doen iemand nog tips.

Bij de deka markt.

1 like

Ja is een leuke toevoeging!

@Sawadee ik eet wel eens een cracker met huttekase en kleine tomaatjes, dus misschien is dat een idee

1 like

Ik ben ook bij deka geweest. Meisje dat er werkte was heel aardig en enthousiast dus dat was leuk. Ze zei we hadden eigenlijk 3 bonnen, maar die waren zo snel uitverkocht dat ik er 10 van heb gemaakt en die zijn ook uitverkocht.
Ik kreeg afbakpistoletjes, kip piri piri, pastasalade met tonijn (ik ben niet echt een vis eter, maar vond dit wel lekker), fruitontbijt, kwark, yoghurtjes, hummus en erwtensoep. Die laatste heb ik vandaag bij mn ouders geruild voor een brood (die zij ook via tgtg hadden haha)

4 likes

Huttenkase is inderdaad lekker op een cracker of brood met tomaat. Ik doe het ook vaak op een pasta ovenschotel of lasagne.

Met alles haha.
Ik vind het lekker op een cracker (ook in combinatie met een andere spread), maar gooi het ook altijd door salades, op pasta met tomatensaus, doe het erbij in een wrap, op warme toast met avocado, en lekker bij een curry of ander pittig eten.

Ik heb een bon voor morgen kunnen scoren bij beter bagels in Leiden. Ben erg benieuwd, de bonnen zijn meestal binnen paar minuten uitverkocht. Was een keer op tijd.

Ik heb net een tas opgehaald bij de deka voor €4,99 met:

-2 chocolade suisses (verpakt vandaag)
-1 pak milk & Fruit (tht 10-03)
-1 2 liter sap pak (tht 10-03)
-bakje kruidenboter (tht 10-03)
-6 varkenworstjes (tht vandaag)
-1x hummus en 1x hummus kerrie (tht 10 en 12-0)
-1x vleeswaren (tht 10-03)
-1 mueslibrood (tht weet ik ff niet)
-1 kleine fles activia drank ofzo (tht vandaag)

Ik heb schijt aan tht data, als het er goed uitziet en goed ruikt vind ik het altijd nog wel best, dus ben best tevreden!

Edit: grapje, ik dacht alles houdbaar tot de dag dat ik het kocht, dus 8-03, maar best veel is tot 10-03 houdbaar

8 likes

Jaaa Bakker Bart hier in de buurt staat er nu ook in. Tot nu toe nog geen bonnen beschikbaar helaas. Hopelijk snel!

Oeh jaloers, allerlekkerste bagels daar! Ben benieuwd wat je krijgt!


€4,50 voor betaald bij de Hema.

Verder nog 1,5 brood en een amandelcroissantje bij Le pain quotidien.

Merk wel echt verschil met het begin qua hoeveelheden, hoewel ik weet dat het daar niet om draait. Het wordt hier ook steeds moeilijker om überhaupt een bon te krijgen

2 likes

Oh wow ja deze hoeveelheid is wel karig. Ik snap dat het daar niet om gaat maar tgtg belooft toch dat je pakketje dubbel zo veel waard is als dat je betaald? Dat is bij dit pakketje niet het geval. Maar wel lekker, zo’n kaas!

Huh je hebt dus 4,50 betaald voor 7,50 aan eten dat tot vandaag goed is en je niet zelf mag kiezen? Karig ja.

Het telt volgens mij met het oorspronkelijke bedrag. Die rode stickers zijn al ivm beperkte houdbaarheid.

Leuk dat alle dekas mee doen! Nu kan ik bij ons in het dorp ook eindelijk meedoen. Ik ga voor morgen een bon proberen te scoren! Hoe laat komen ze meestal online tegenwoordig? Niet meer om 12 uur las ik?

Als de ophaaltijd voorbij is, komen de bonnen voor de dag er na online. Ik denk dat dit bij alle bedrijven wel zo is. Dus aangezien de meeste deka’s op zondag dicht zijn komen morgen de bonnen pas online. Ik gok dan een uur of acht 's avonds?

1 like

Ja het originele bedrag is natuurlijk hoger! Ik baalde stiekem ook wel een beetje :cold_sweat:
Nou ja die salade en sla komen morgen wel op, had alleen gehoopt op iets van gebak o.i.d. en hetzelfde bij Pain quotidien: ik zie steeds foto’s met zakken vol brood/bolletjes enz. dus het was gewoon een beetje een domper haha

Bij ons is ie zondag open! Dus dan verwacht ik hem ieder moment :grin:Vind het helemaal spannend haha

1 like

Beetje laat maar ik heb 4,99 betaald, 14,99 staat er bij… Nou dat was het dus zeker niet, missch maak ik daar dan toch maar een melding van

1 like