Too Good To Go / Overblijvers

Gisteren bij Exki in Antwerpen geweest, nice! Kon zelf uitkiezen welke producten ik wilde uit een bepaalde afdeling in de koeling en het klaargemaakte eten. Gekozen voor 2 stukken quiche en een potje yoghurt met cruesli. Lekkerrr!

5 likes

Ik heb ook een ‘slechte’ ervaring bij Hema gehad een tijdje geleden. Twee kant en klare stamppotten (houdbaar tot die dag) van 2.50 (originele prijs) en 1 mokkaschnitte. Was qua geld wel meer waard dan bij jou, namelijk 9.50 maar in de app stond 12 euro. Nou speelt het ook wel mee misschien dat ik niet van stamppot hou haha en daar kan Hema natuurlijk niks aan doen maar was niet echt blij.

1 like

Zijn bij jullie nu ook altijd alle bonnen uitverkocht? :sob: ik heb het idee dat de app opeens veel populairder geworden is.

Ik heb al heel lang geen bon meer kunnen kopen, ongeacht welk tijdstip ik de app opende…

1 like

Ja ik voel me dan zo gierig, maar jullie hebben gewoon gelijk. De Hema laat ik maar zo, van Le Pain Quotidien heb ik een melding gemaakt (en snel nog even foto’s van het brood gemaakt haha)

Is jullie ervaring dat ze moeilijk doen over terugbetalen?

1 like

Volgens mij komt dat ook doordat ze niet meer om middernacht online komen, maar nadat de ophaaltijd is afgelopen. Je moet dus echt de tijd in de gaten houden als je je oog hebt laten vallen op een bon.

Heeft iemand ervaring met Maza in Amstelveen? Ik moet morgen naar Amstelveen voor mijn werk, en ik hoop vanmiddag een bon te kunnen scoren. Iemand nog andere aanraders in die buurt?

Ik heb net bij de bakker een tas opgehaald voor 4,99. Er zat 1 volkorenbrood in, 4 kaascroissants en 2 appelflappen. Ik had er stiekem wel iets meer van verwacht, maar alsnog vind ik het het geld zeker waard (ook gezien het principe). Er zat ook een leuk handgeschreven kaartje bij.

Foto’s

16 likes

Aah dat kaartje is wel lief!

2 likes

Wij hadden bij de Plus gisteren ook een Too Good To Go. Een bakje verse hachee, aardappelpuree, gegrilde groenten, erwtensoep en kipkarbonade. Viel ons op de een of andere manier toch wat tegen. Niet qua waarde, maar meer qua diversiteit. Wij hadden toch gehoopt op iets meer zuivel/vers waar je zelf nog iets mee kunt. Geeft verder niet, goede eerste poging :). Vandaag de bakker uitgeprobeerd, dus ben benieuwd.

Vandaag voor de 2e keer iets opgehaald , dit keer de bakker ,( doet sinds vandaag mee in Kaatsheuvel) en is ook overigens de enige in Kaatsheuvel. Er zat 1 half donker meergranen brood in, 6 verse krentenbollen, 10 witte puntjes en 3 snackbroodjes plus 1 croissant.
Helemaal prima en ik gooi alles in de vriezer!

2 likes

Ik heb eindelijk weer een bon voor de bakker hier kunnen scoren. Na bijna panisch refreshen haha

Ik haalde dit vanmiddag bij een groothandel in Aziatisch eten. Enorm pakket met noodles, sojasaus en dingen waarvan ik geen idee heb wat het is :sweat_smile:

Volgende week ben ik een dag in Rijswijk, wat moet ik daar echt hebben? En op welke tijden moet ik daar klaar voor zitten?

23 likes

:heart_eyes:

Wowww :two_hearts: Dit inspireert me om de app ook weer eens te gebruiken haha

Jeeej! Iemand al gehaald daar?

En ik zag vanmiddag ook een bakker naast het ziekenhuis erop staan!

Er komt eindelijk iets meer :cry:

1 like

Ik had bij de bakker:

  • 1 heel bruin brood
  • 2 kaascroissant dingen
  • 1 moorkop, 1 apfelstrudel achtig ding
  • grote focaccia
1 like

Wie vroeg er laatst naar Maza in Amstelveen? ik ben daar nu twee keer geweest en vond het allebei de keren top. De producten zijn meestal nog lang goed en ik had iedere keer ruim waar voor m’n geld. Ze hebben daar best vaak boxen dus dat is ook een pre. Heeft iemand er ervaring net de deka markt?

Edit: oh ik zie een deka markt hier boven in de comments!

1 like

Dat was ik, ik was gisteren in Amstelveen maar toen hadden ze helaas geen bonnen beschikbaar.

Volgende keer beter!
Ik vind ze normaal gesproken te duur dus die box is echt een uitkomst :slight_smile: