Too Good To Go / Overblijvers

Vandaag weer een bon voor een andere bakker. Had vet gehoopt op taart want zin in. Helaas, dat niet. Maar de buit viel zeker niet tegen!
5 broden
2 ham kaas croissants
3 gewone croissants

Voor diegene die het vroeg: alle broden gaan hier de vriezer in. Wij eten sowieso 3 broden in de week dus dan is dit wel heel fijn. Normaliter zijn we voor 3 broden bij de bakker €5,25 kwijt.

7 likes

Ik heb vandaag voor het eerst meegedaan en bij bakker van Maanen iets gehaald. Vind het een beetje tegenvallen haha.
1 brood
2 saucijzenbroodjes denk ik
1 pak kaasvlinders
1 stokbrood

Is denk ik nog niet eens 15 euro waard?

4 likes

Ik had dit woensdag ook. 1 brood, 1 foccacia, 2 kaas/worstdingen, 2 gebakjes …

1 like

Ziet er ook niet uit alsof dat een heel stokbrood is, of had je er zelf een stukje afgehaald?

2 likes

Apart, want bij mij wordt het altijd op de kassa afgeschreven en dan kan ik zien wat het totaalbedrag was. 1 Brood is wel bij hun meer dan 3 euro

1 like

Haha ja ik was alvast begonnen met eten !

Ja ik zag net op de website € 3,20 , dus dan kom ik er misschien net aan

1 like

Wat kan ik een beetje verwachten als ik een bon van de Bakker Bart koop?

Edit: laat maar, ik zie heel veel verschillende dingen, maar ben al te laat voor de bon :’)

Ik heb dit net opgehaald bij The Bakehouse in Amsterdam.
Rechtbovenin is 1 flatbread (denk ik) en 1 met gekruid gehakt flatbread (wederom ??), die is echt superlekker!
En verder dus
4 puntjes
1 koffiebroodje
2 zoete bladerdeegdingetjes
1 saucijzenbroodje
1 Turks brood

9 likes

:scream:

Burp

Wow! Ziet er wel heel lekker uit allemaal

Ik sta sinds 17:01 te wachten bij B.lus.hing (de tent van Gordon) en het begint ongemakkelijk te worden haha. Direct netjes aangegeven waar ik voor kwam, dat het even duurt snap ik ook, maar wordt nu wel ongemakkelijk… To be continued :sweat_smile:

2 likes

Och jee. Zijn ze je vergeten? Zijn ze druk? Hebben ze niks over? Al die scenario’s…

Oeh, of je krijgt van al dat wachten juist een positief effect, dat ze je zo enthousiast vinden dat je extra dingetjes krijgt haha

Houd ons niet langer in spanning!!! :joy:

Ze dachten allemaal dat iemand anders me al hielp, maar in de praktijk dus niemand haha. Ze hadden de bon beter kunnen annuleren denk ik.

Originele waarde 14,99, ik heb 4,99 betaald.
Eerst wilden ze me alleen het rechterdoosje geven (“Sorry this is it today”) maar na mijn teleurgestelde blik kreeg ik het linkerdoosje (waren 2 croissants plus nog een stuk van dezelfde taart, heb al 1 croissant op) erbij.

Ik heb echt pech met Too good to go geloof ik. Wel mijn aankoopbedrag van Le pain quotidien (4,99 betaald voor 1,5 brood en 1 croissant) terug gekregen en wil nu niet weeeer klagen maar het is wel weer een teleurstelling :see_no_evil:

Heeft iemand goede tips in Amsterdam Zuid?

Ik heb geen tips in Amsterdam-zuid, maar als ik jou was zou ik zeker klagen hoor! Ik heb wel goeie ervaringen met too good to go als organisatie en zij willen ook gewoon eerlijke hoeveelheden, anders doen er steeds minder mensen mee

Nee echt niet normaal. Ze hadden net zo goed geen bon kunnen verkopen, klinkt alsof ze goedkope reclame wilden.

Wat slecht zeg! Ik heb positieve verhalen gehoord over de AH to go bij het VU.

In zuid kan je ook naar drie graefjes, die is echt top!

Ik was vandaag bij bakker Bart in Utrecht en kreeg het volgende mee. Blij mee:

12 likes