Too Good To Go

3,99 betaald bij AH to go. Een van de bakjes frambozen is wel helemaal beschimmeld en een van de besjes ook, maar dat kan gebeuren. Alsnog heel blij mee!

Kan gebeuren? Ik vind het best ranzig om dat nog mee te geven, dat is toch niet meer too good to go? Dat is gewoon good to go!

Ja tuurlijk, maar bij deze ah to go hebben ze in het weekend heel veel dat weg moet (de pakketjes zijn dan ook groot) dus ik kan me best voorstellen dat je dat dan over het hoofd ziet. Ik zag het ook pas toen ik het goed bekeek. Dus vandaar ‘kan gebeuren’.

Ik ben een aantal keer bij die Ekoplaza geweest, uit de plaats waar ook het drogebroodkoffietentje zit ;-). Eerste keer kreeg ik énorm veel mee, maar had de jongen daar blijkbaar een foutje gemaakt met wat hij mee mocht geven voor de bon. Daarna nog 3x geweest en viel alle keren enorm tegen. Ik ga daar geen bon meer kopen.

Brood vh koffietentje is idd best wel oud… even nat maken en in de oven helpt wel enorm, maar als het id vriezer is geweest is het idd bijna niet meer te eten… Jammer!!

Ik ga straks ook weer naar de ah to go! Ik vind volgens mij alles daar lekker dus het kan niet echt mis gaan, ik verwacht vooral een lekkere lunch voor morgen
@En_17_Anderen ging jij voor deze bestelling naar die bij de universiteit?

Voor vandaag had ik weer een bon besteld bij een zaakje dat ik al heel graag eens wil proberen, maar ze hebben hem wéér een uur op voorhand gecanceld.

Er zit geen AH to go bij mijn universiteit, dus ik denk dat we in een andere stad wonen :slight_smile:

Rotterdam? Ik zie er steeds 1 voorbij komen waar Erasmus in de naam staat, maar ik zie nu dat dat bij MC is, ik denk dat ik de link met Erasmus daarom te snel heb gelegd!

Degenen met ervaring bij de drie graefjes, bij welke vestiging zijn jullie geweest? Is het bij alle drie de vestigingen even lekker/veel of is er een vestiging met jullie voorkeur als je kan kiezen? Jullie foto’s van daar zien er ZO lekker uit steeds! Dus ik wil daar een keer heen, maak ik er gewoon een dagje Amsterdam van.

Ik ben in Utrecht inmiddels bij district, normale AH, bakkerij Neplenbroek op Vleutenseweg en op IBB en bij sugarlips cupcakes geweest. Allemaal lekker! Vanmiddag ga ik naar de bakkerswinkel, ben erg benieuwd…

Ik ben wel eens bij het Ibis en het novotel geweest! Bij het Ibis hotel kreeg je een tasje met broodjes, ei, beleg en een sapje. Bij het novotel krijg je 2 bakjes en mag je zelf alles opscheppen wat je wil! Zeker een aanrader.

Ik ben vandaag bij Neplenbroek IBB en bij de bakkerswinkel geweest (beiden Utrecht).

Buit bij bakkerswinkel (2,99):

• vier ham-kaas-mosterd croissantjes (eentje heeft de foto niet gehaald)
  • een saucijzenbroodje
  • die drie broodjes vooraan, eigenlijk geen idee wat het is
  • gewoon croissantje
  • 2 punten appeltaart

Ze zei er wel bij dat ik mazzel had vandaag dat ik niet vegetarisch ben, haha. Ik vind het echt mega veel!

Buit bij Neplenbroek (3,99):
(Geen foto want ik ben nieuw en kan nog maar 1 foto uploaden per bericht)

• 6 bruine zachte bolletjes
  • half desem pompoenpitbrood
  • half volkorenbrood
  • olijvenbrood
  • twee snackbroodjes, niet onthouden wat het precies zijn, lijkt op pizza broodje/frikandel broodje oid.

Ook al zo’n goede buit. Dat pompoenpitbrood had ik vorige keer ook en vond ik zoo lekker dus heel blij dat die er weer bij zit!

Ik ben bij de drie graefjes op het rokin geweest

Dit kreeg ik net bij de bakker mee… Een beetje een donkere korst vind ik niet erg maar dit is gewoon verbrand en zo ruikt het ook… :slightly_frowning_face:

Zou teruggaan. Zien ze zelf toch ook

Edit: zie nu pas in welk topic ik zit, alsnog vind ik het niet kunnen. Het hoort too good to go te zijn. Niet too burnt to eat.

Wat stom! Lijkt me ook niet de bedoeling?

Hm maar aan de kant is het enkel een verbrande korst en het brood is verder nog goed. Ik kan ergens wel begrijpen dat ze dit meegeven als too good to go. Als je de korst er af haalt, is het nog prima te gebruiken.

Een fantastische buit bij Backwerk. (€3,99)

Lekker! Welk filiaal? Ben een tijd terug een paar keer geweest bij twee filialen en kreeg steeds hetzelfde: 4 dingen, vaak 3 broodjes en stuk pizza of 4 broodjes. Soms een sapje

Zwolle!

Dan mag er behoorlijk wat van de korst af :sweat_smile: Dit was trouwens bij het Arnhems bakkertje…