Too Good To Go / Overblijvers

Ik was weer bij de D.eka (ik weet nooit waarom mensen dit zo doen met een puntje, maar ik doe het ook wel ff) en had het volgende voor €4,99:
Meeste is tot dinsdag houdbaar, behalve de cruesli.

5 likes

Vlaams Broodhuys op de Amstelveenseweg heeft me nog nooit teleurgesteld. Weet niet of die op Stadionplein ook fijn is, kun je wel mooi combineren met de 3 Graefjes

1 like

Ik weet niet hoe ver zuid je zit, maar ik heb weleens brood gehaald bij het Vlaamsch Broodhuys op de Van Wou en BBROOD in de Eerste van der Helst en dat was allebei heel goed! Die doen het duidelijk vaker en nemen het serieus.

2 likes

Hoe kunnen jullie nog wat scoren in Amsterdam? Een jaar geleden haalde ik hier en daar wat op en had je altijd wel ruime keuze. Maar nu is het altijd uitverkocht? Maakt niet uit wanneer je kijkt?

Wie van mijn buurtgenoten heeft een bon bemachtigd bij Otten in de b&o? Haha ik kijk 10x per dag en steeds niks om te redden. Vanmorgen ineens uitverkocht! Ik ben zo benieuwd wat je daar krijgt.

1 like

Eindelijk een bakker bart in de buurt die meedoet. Ben denk ik een van de eerste die daar een bon heeft gekocht. Want vanmorgen stond die er ineens op met nog 4 bonnen. Vanmiddag gelijk ophalen dus ben benieuwd! Hoop dit keer op iets meer dan enkel broden, afgelopen keren bij bakkers nl alleen broden gehad (met af en toe een notenboom of wat bolletjes). Ben benieuwd!

1 like

IK OOK! (sorry ben flink aan het teruglezen)

omg zo lekker! Ik had dus ook een bon voor gister in Utrecht, was ik hem vergeten! Zo dom, hoop dat ze een beetje van mij dan ook maar aan jou hebben gegeven…

1 like

Die waren gisteren al uitverkocht helaas!

Helaas voor niks naar bakkerij bart gegaan. Kom ik daar aan staan er al twee andere die ook een bon hadden, maar de verkoopster wist van niks. Haar baas die hier waarschijnlijk over ging was niet te bereiken want hij zat in een vergadering :sob:. Ze kon ons dus ook niks meegeven aangezien zij niet wist hoe of wat.

Kan zij natuurlijk ook niks aan doen, maar vervelend is het wel. Zij ging in ieder geval zsm met haar baas kijken hoe het nu zat.

Voor morgen nu weer een bon gekocht in de hoop dat het dan wel lukt. Krijg ik morgen nog een mail dan annuleer ik eventueel mijn bon maar wil het toch graag proberen :see_no_evil:

1 like

Foto toevoegen wilt helaas niet lukken…
Maar ik had vandaag mijn allereerste good to go bon! Bij bakker klootwijk en ik kreeg mee; 1x wit brood, 1x bruin brood 1x krente brood, 1x appelflap, 1x spijsbroodje, 4 eierkoeken en 1 ham kaas croissant.

Ik was zeer tevreden! En ga zeker vaker mee doen :blush:

3 likes

Eindelijk een bon kunnen kopen bij de bakker, ga het morgen ophalen!

Morgen voor het eerst naar de Deli in Breda, ben benieuwd!

Gisteren sushi op kunnen halen. Zeer de moeite waard, totale waarde €18 voor €5 meegekregen :blush:

3 likes

Ik heb net bij backwerk eten opgehaald. Voor 4 euro kreeg ik:
2 saucijzenbroodjes
1 amandelbroodje
1 appelflap
1 chocoladebroodje
1 belegd broodje met brie
1 belegd broodje met eiersalade
2 kip achtige bladerdeeg dingen

Gelukkig eet m’n vriend wel vlees!

6 likes

Niet teleurgesteld! Croissants, appelflappen, 2 gebakjes, harde broodjes, puntjes en een heel brood.

7 likes

Ik heb weer een bon kunnen bemachtigen :tada: deze keer bij een biologische winkel waar ik nog nooit geweest ben (Gimsel de groenterij). Ben benieuwd!

Omg deze bakker zit alleen in een bepaalde regio toch, ik kom daar vandaan. Ben heel benieuwd of je stiekem een dorpsgenoot bent haha.

Haha ja klopt, ik werk in Son en daar zit er een. Maar woon in de stad dus helaas geen dorpsgenoot :wink:

Vandaag wel geslaagd bij bakker bart. Mocht zelf het een en ander uitkiezen. Ze waren nog steeds slecht geïntsreueerd door hij baas maar gaven toch een hoop mee:

Zak met kaiserbroodjes 5x
Zak met krentenbollen 5x
Zak met zaden broodjes 5x
Tarwe brood
Donker brood
Mais brood (staat niet op de foto)
5 kaasstengels

6 likes