Too Good To Go / Overblijvers

Vandaag voor t allereerst een box gehaald, bij de bakker. Ik kreeg:

Bruin brood
Meergranen brood
Meergranen stokbrood
Olijfbrood
2 appelflappen
4 meergranen kadetjes

Box voor €5 gekocht, tevreden met de inhoud en hoeveelheid!

3 likes

Het lukt mij echt nooit meer om iets te kopen :frowning_face:

Net pakket van €5 bij de Jumbo opgehaald, stiekem al even gekeken en er leek iets van fruit in te zetten maar thuis bleek niets minder waar:


Ik eet 95% vegetarisch maar zal vanavond ff een uitzondering maken voor die kip, rundvlees gaat naar een huisgenoot en hutspot vries ik in denk ik

4 likes

Heb je een oven? Dan kun je een soort hutspot ovenschoten maken. Die wortel uit even roerbakken, wat kruiden erdoor en iets van creme fraiche of iets (of ga voor blik tomaten). In een schaal gooien samen met de kip (even bakken), aardappelpartjes erover heen en hup de oven in. Oh en geraspte kaas natuurlijk!

3 likes

Wow goed bedacht!

1 like

Heb voor het eerst meegedaan en kreeg dit voor €5,95 bij bakkerij van Nepelenbroek. Echt vet veel en de broden waren nog knapperig en zelfs een beetje warm! Meeste is de vriezer in gegaan, rest deel ik met huisgenootjes.

Dit is echt leuk! En verslavend :stuck_out_tongue:

14 likes

Hoe laat komen de bonnen voor Hoorn online?

Na de ophaaltijd van vandaag! Dus de Deka GB na achten en de bakkerij naast ziekenhuis zijn al uitverkocht voor morgen (omdat die om 15:00 online kwamen)

1 like

Ik zat als een gek af en toe te refreshen voor Otten b&o vanaf 17u. Toen rond half zes zag ik nog 1 bon beschikbaar en die heb ik gekocht. Review volgt morgen!

2 likes

Oooohhh de battle of the bakkers!

1 like

Yeah!! Ik ben heel benieuwd @Luipaard @anon22402465 <3

2 likes

Update: de kip was al niet meer goed :frowning_face: dus alsnog weggegooid, vind het voor vlees altijd extra zonde

Ik heb een bon gekocht voor vandaag die ik tussen 20 en 22 op kan halen. Nu is het ook iets waar ze avondeten verkopen en ik eet altijd wel vrij laat, dus heb m’n diner nog even uitgesteld. Ben zooo benieuwd wat ik krijg en of ik vanavond nog moet koken

Ik ga wel echt 20 uur voor de deur staan want ik heb honger.

3 likes

Huh, er staat toch tht 20 maart? Ze mogen ook geen producte geven die niet meer goed zijn.

2 likes

Mijn buit bij Marqt. Helaas veel producten voor het avondeten en ik eet de komende avonden niet thuis :disappointed_relieved: hopelijk kan ik iemand anders er nog blij mee maken

1 like

Ja, maar hij was zuur en de verpakking lekte ook…

Ah wat vervelend en zonde!

@Brum kom er maar in hoor haha

Ah gatver wat slecht! Ga je het melden?

Was ineens de ophaaltijd veranderd van ‘mijn’ bakker. Ik heb ze maar even gebeld en ze zei dat het waarschijnlijk komt omdat ze om 5u moeten gaan opruimen en dan nog allemaal klanten voor tgtg krijgen. Maar ik mocht gewoon komen hoor, om 17u!
Zouden ze nog wel betaald krijgen dan?