Too Good To Go

Vandaag bij de Dekamarkt weer een TGTG.

3 maaltijdsalade
2 fruitsalade
1 verse pureersoep (ingredienten)
1 gehaktballetjes
4 donuts
1 brood
1 leverpastei (houdbaar 2021)
1 verse kruidenmix
1 pepersaus

Goede vangst

Ik ga vanmiddag mijn allereerste TGTG bon inwisselen en ben zo benieuwd!

Heb gisteren bij ah to go gehaald en ik kreeg

• borek rol
  • spinazie/kaas broodstengel
  • wokgroente
  • zak pasta (snap ik niet helemaal maar prima verder)
  • grote koek
  • muffin
  • druifjes
  • appel

Voor 4e. Had stiekem gehoopt op een maaltijdsalade maar dit was ook lekker!

Was die borek rol lekker? Zie die altijd liggen en ben wel benieuwd maar iets houdt me tegen haha

Ik haal ze best wel vaak omdat ik ze zooo lekker vind, het is met feta en spinazie volgens mij en ik vind het bladerdeeg altijd zo lekker knapperig

Jaaaaa :heart_eyes:

Ik sluit me aan bij de reacties hierboven; was prima te doen! Wel heel vet.

Ik ben even aan het huilen van het lachen dat TGTG nu zelfs in fucking Medemblik zit en nog steeds niet in Hoorn :joy::joy::sob::sob:

Ben ik weer om het met je eens te zijn :raising_hand_woman:‍♀:sob:
Ik heb vorige week echt een hele waslijst aan suggesties in hoorn naar tgtg gemaild. Hopelijk helpt het. In opmeer/hoogwoud doen er inmiddels al 3 mee

Ik hoop op bakerij Meysa haha

Houd er over oppppp :tired_face:
We kunnen wel een topic openen over alle gemiste kansen van Hoorn.

Is dat die bij het station? Ik ben er nog nooit geweest, dus ken het ook niet echt. Die stond niet op mijn lijst :blush:

Ik vind echt heel lekker. Vooral hun eigen specialiteiten. En die baklava is goddelijk!! Ik hoop dat bakkerij smit en van der Berg ook mee gaan doen haha.

Er is een nieuwe bakker hier die meedoet, maar tot nu toe is er nog geen bon te koop. Hopelijk snel! :blush:

Oh, ik loop daar eigenlijk altijd maar voorbij, maar ik denk dat ik dan toch maar eens binnen moet gaan stappen! Klinkt heel goed.

Bakkerij Smit zou ik ook heel leuk vinden, hun cakes (vooral eentje met lemon?? nog iets, geen idee m’n moeder had hem gehaald) zijn zo fucking lekker. De Bakker van Hoorn mag ook wel meedoen, zij hebben lekker hartig brood.

Moohhh zoveel mogelijkheden :heart_eyes:

Gisteren voor het eerst gebruik gemaakt van TGTG bij de plaatstelijke bakker en ik ben zeer tevreden! Heb even een snelle foto gemaakt voor collega’s want die waren ook heel benieuwd:

Er zat in:

• Heel tijgerbrood
  • 4 halfjes brood
  • Amandelbroodje
  • Kaasstengel
  • 4 eierkoeken
  • 2 pistoletjes
  • 6 witte puntjes

Heb er €5,- voor betaald en heb nu een volle vriezer met brood, de komende weken hoef ik iig geen brood meer te kopen, haha.

Ja er zijn echt genoeg mogelijkheden hoor! Smit heb ik ook nog nooit wat gehaald haha dus die ken ik ook niet.had laatst wel mega lekkere schnitt van vd berg :star_struck:
Als er 1 zaak mee doet in Hoorn kopen wij als FF’ers zeker als eerste al die bonnen :joy: we wachten al zo lang

FF try Hoorn- date <3

Haha als ik dan bij van Ree sta om mijn Magic box op te halen, naast een andere meit die ook voor een box komt, weet ik gewoon dat het 1 van jullie is.

(Van Ree ook echt :joy: )

Edit: oh ik heb mijn vriend zover: hij heeft een bon van de jumbo gekocht, in de buurt van zijn werk. Heel benieuwd wat erin zit!

Gewoon even een emmer vivaldi scoren :wink: