Too Good To Go / Overblijvers

Ik ooook! Zal het laten weten morgen :smiley:

1 like

Holy moly!

Jaā€¦ mn moeder is 2 uur bezig geweest met schrobben enzo om me mayo vrij te krijgen.

1 like

Bij de biologische winkel/groenteboer had ik voor 3 euro een brood, een knolselderij, een zak verse shiitaki, een andijvie en amandel yoghurt. Erg blij mee :+1:
Morgen vab ik voor het eerst naar de deka dus ben benieuwd :slight_smile:

1 like

Ik heb met verbazing zitten kijken naar de (met hier en daar een uitzondering) positieve ervaringenā€¦ Mede daardoor toch ook maar een poging gedaan om een bon te scoren, met succes! Vanmiddag kan ik naar de appie in Arnhem, ben heel benieuwd!

9 likes

Dat was idd mijn eerste bericht haha. Dankje!

1 like

Jaaa ik zie het ook, welkom @026! Ben benieuwd naar je buit.

Ik ga vanavond naar de Spar in Breda, zal proberen een foto te maken voordat ik alles op eet.

Hoi Dankje! Ik ben ook zeer benieuwd! Leuk ook dat zoveel mensen blijven delen wat ze krijgenšŸ˜

1 like

Vorige week heb ik in Amsterdam bij de Jumbo op plein '40-45 opgehaald:

  • gesneden kipfilet
  • kaasplankje van la place (4 stukken kaas!)
  • halal kipkluifjes
  • Iers runderpoulet
  • speklapjes
  • rucula slamelange
  • voorverpakte groente voor macaroni/spaghetti

Veel! Wel echt veel vlees ook. Normaal eet ik daarvan enkel af en toe kipfilet, maar het overige vlees ligt nu in de vriezer en ik kan er vast binnenkort iemand anders blij mee maken.

Ga zo naar reneā€™s croissanterie in het centrum. Ik heb echt zin in een lekker knapperig croissantje, dus ik hoop daarop!

2 likes

Mijn eerste too good to go buit, heel erg blij mee. Ik hoopte op niks zoets, dus wauw

8 likes

Voor de 1e keer niet slecht, alleen moet wel alles vandaag op. De garnalen en lamsshoarma gaan de vriezer in :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ligt het aan mij of hebben ze de app weer aangepast?

Ik zie namelijk geen ophaaltijden meer, alleen ā€œuitverkocht omā€¦ā€ waar voorheen bijvoorbeeld ook 18.00 - 19.00 erbij stond. Ik zie alleen nog een tijd als er nog bonnen zijn. Gevolg hiervan is natuurlijk dat je niet weet dat dan rond 19.05 de volgende er op kunnen komen.

Ofwel, nog vaker die app checken. Voorheen kon je de tijden van je favorieten nog wel opzoeken, maar dit?šŸ¤·

Ik ben heel benieuwd naar RenĆ©ā€™s croissanterie! Was het wat?

Bij mij was dit altijd al volgens mij?

Ik zag wel dat mā€™n app vanmorgen aan 't updaten was, dus misschien ligt het aan de versie van de app? Bij mij is dit zeker weten nieuw en 't bevalt me niet :frowning:

Kwark kan je morgen of overmorgen denk ik ook nog wel eten hoor. en weet niet wat links van de kwark staat?

Zelfde soort producten dus! (Naast het ziekenhuis?)

Ja daar!

1 like

De kwark kan zeker nog wel een paar dagen hoor!

1 like

Is dit niet alleen als je tijdens de ophaaltijd kijkt? Dat is het bij mij geloof ik