Too Good To Go / Overblijvers

Ik zie bij sommige ook geen ophaaltijd meer! En ik weet zeker dat het niet op dit moment de ophaaltijd is @Puzzelmeiske
Maar bij andere zie ik het dan weer wel, gek

Als je dan verder klikt op een winkel (bon) die verkocht is krijg je volgens mij wel de tijden te zien.

1 like

Losse theeblaadjes😝 ik heb net van 1 bak kwark maar een taart in elkaar gedraaid. De shoarma heeft vriendlief inmiddels al op.

Ohh wat luxe losse theeblaadjes! Nou dan komt het wel goed met opmaken denk ik toch :grin:

Vorige week bij bakker Hilvers :slightly_smiling_face:

11 likes

Ik zie inderdaad bij winkels waar bij gesloten staat er nu ipv de tijden niks te redden staat :thinking:

De Jumbo doet mee! :grin:

2 likes

Komt helemaal goed :grin:

Dit is mijn bizarre buit van de spar. Echt megaveel. Ik woon alleen en heb maar een kleine vriezer, dus ga morgen maar wat naar familie brengen!

32 likes

Dit kreeg ik vandaag bij de deka :+1: die garnalen alleen al waren origineel 4 euro en een beetje :slight_smile:

14 likes

Wat een berg! Bij welke Spar heb je dit vandaan geplukt als ik vragen mag?

Omg @anon65426728 @Spyrou zoveel allebei! Dit zijn echt pakketten waar je paar dagen van zou kunnen leven :muscle:

3 likes

In Breda! Bij het station!

1 like

Nice! Ik ga binnenkort de Spar in Arnhem maar eens proberen :wink:

1 like

Sterk Amsterdam! Rodekoolstamppot (ingevriesd), volkoren rozijnenbrood, minestronesoep, griekse salade, twee pretzels, twee pecanbroodjes en een chocoladeboordje.

7 likes

Haha awh bedoel je ingevroren? :stuck_out_tongue:

3 likes

Oeps. Haha, ja :crazy_face:

1 like

M’n eerste buit ever bij de lokale groenteboer. Italiaanse wokgroente, spruiten, ijsbergsla, sperziebonen, pompoensoep en krieltjes. Allemaal porties voor 2 personen.

18 likes

Ik kreeg bij de Spar vandaag rundergehakt, een pakje ham, chinese wokgroenten, snijbonen en een bakje chocolademousse. Ben wel echt blij met het gehakt en de chocolademousse, haha!

Denk dat ik het voorlopig maar ga houden bij de winkels die ik al een beetje ken, vind supermarkten toch best tricky.

1 like

Gehaald bij de Dekamarkt in de Grote Waal, Hoorn. Prima buit. Niet echt dingen die ik zelf koop, maar dat risico loop je nou eenmaal.

5 likes