Too Good To Go / Overblijvers

Ik heb een bon voor de Jumbo in het centrum gescoord!

1 like

Oehh het is lekker veel! Helaas wel veel vlees, maar dat komt wel op!

5 likes


Zo veel gekregen bij de Jumbo dat het niet eens goed in de tas paste. Alles met de datum van vandaag en morgen, geweldige buit!

29 likes

Mmmm bapao! Zo jammer dat de Jumbo hier nog niet mee doet…

:drooling_face:

De laatste paar weken zie ik in Eindhoven nooit meer iets wat nog over is…

Ik kreeg een bossche bol en een (uitgedroogd) stukje red velvettaart.

Ik was niet zo enthousiast, maar dat kwam misschien ook omdat ik zo gehoopt had op een croissantje, haha. Het was niet zo’n dure bon (2,70 geloof ik) maar ik denk niet dat ik nog een keer ga.

Mijn buit van vandaag bij het tankstation. Super random dat microvezel doekje maar het is in ieder geval onbeperkt houdbaar :relieved:

12 likes

@Ludo wauw wat een motherload!

Hahahaha ja want die gaat ook echt over datum :rofl:

1 like

Voor de eerste keer een bon gehaald, bij de Deka. Wel wat weinig variatie, beetje veel groente om in 1 dag op te eten. :joy: Dus ik hoop maar dat dat lekker blijft in de vriezer haha.

3 likes

En misschien kan je de boerenkool gebruiken voor een gezond sapje? Wel lekker die wokgroentes, komen altijd wel van pas.

Oh ja ook wel een goeie voor de volgende keer! Die ligt nu ook al in de vriezer haha.

1 like

Je kan de groenten eerst koken en door je pasta/rijst/noodles doen en daarna in porties invriezen

1 like

Ik heb zojuist mijn eerste bestelling gedaan! Ben nu al zenuwachtig…

Ik ook! Morgen langs Bakker Bart, ben benieuwd!

Bij de bakker: 1 brood, 1 sucadebrood en 2 pakken theekoeken.

Ik wil ook nog eens naar de jumbo, maar de ophaaltijd is om 21.30 tot 22.00 uur. Dan heb ik daar meestal geen zin meer in🙈

3 likes

Bij de Jumbo. Aantal dingen tot vandaag, maar een aantal ook langer houdbaar.

4 likes

Zijn dat chocolade-eieren?

Nee, gekookte eieren.

1 like