Too Good To Go / Overblijvers

Vind dat zooo iets geks haha, dat ze dat verkopen!

Ik had vandaag weer bij de jumbo gehaald:

granaatappel
sinaasappel
vanille yoghurt
biefstuk
vegan pizza shoarma (heb 'm gegeten, nmsvpe)
champions
glutenvrije stroopwafels
babyspinazie
plakjes gerookte ham
2 franse kaasjes

8 likes


Heerlijk vers brood. Volgens mij vullen ze de kratjes gewoon vooraf al en is het niet per se omdat dit anders weggegooid zou worden.

Edit: De vorige keer dat ik hier een magic box ophaalde zat het in een papieren tasje. Nu kwam ze met een krat aan en vroeg ze of ik zelf een tas bij me had. Nee, maar het ging zo ook wel mee. Dus ik zei wel: “de vorige keer kreeg ik het in een tasje, dus nu heb ik zelf geen tas meegenomen.” Zegt ze: “Ja maar daar zijn we mee gestopt, want dan gaat het zijn doel voorbij.” Ik: “dan heb ik eigenlijk liever dat het niet meer in plastic zit en nog wel in een papieren tasje.” Zij: “Ja maar in de app staat dat je zelf een tasje mee moet nemen, dus wij doen dat niet meer.”
:thinking::grin:
Evengoed bedankt, want het brood is heerlijk en ik krijg al 2x superveel voor 3,99.

15 likes

Omg ik wil voor volgende week een bon scoren!!!

1 like

Tompoucen!!! Ik kreeg vorige x wel een papieren tasje trouwens. Kwam ik ook voor niks aanzetten met mn shopper (ik neem altijd expres een extra grote tas mee haha)

2 likes

Ja ik keek er ook van op! Een keer niet alleen maar brood.
Wel jammer dat nergens op staat wat het precies is. Op het brood dus. Tompoucen had ik wel geraden haha.

En die tas blijft een gek verhaal.

Ik ga zo mijn eerste box ooit ophalen. Vind het wel spannend met mijn kortingsbon aan te komen zettteb haha.

Hebben jullie wel eens bij één zaak twee bonnen gekocht (voor dezelfde dag dus)? Ik denk dat ik dat toch te inhalig vind dus houd het bij één maar misschien dat ik het volgende keer wel doe.

1 like

Haha, oeps. Ze zullen veel over hebben gehad vandaag.

21 likes

New Fork?? Zooo lekker :heart_eyes:

1 like

Zien er wel lekker uit. Wel echt grote donuts trouwens. Over de smaak kan ik alleen nog niets zeggen.

21 likes

Vandaag bij AH to geweest. Kreeg een wrap Japanse kip met zeewier, humus salade met feta en een portie vegetarische sushi.

1 like

Vandaag weer geweest, kreeg vandaag 3 hele broden, een zak met tien witte bolletjes en een zak kaasstengels. Helemaal prima een waar voor je geld. Leen lag alles wel al ‘klaar’ en kreeg iedereen ongeveer hetzelfde. Hierom niet echt het gevoel dat het too Good to GO was maar eerder ‘we hebben zoveel bonnen, we maken even een leuk pakketje’ ook jammer dat er wederom niks van gebak/koeken oid bij zat (terwijl de vitrine hier vol mee lag, hoe lang mag je dat dan verkopen?) Kan natuurlijk is ook niet erg maar daardoor en door het vooraf klaargelegde sla ik hem komende tijd maar even over.

5 likes

Ik heb vandaag een bon gekocht van een mediterraanse bakker die ik nog nooit eerder heb gezien, ik ben heel benieuwd morgen!

Jumbo: (middelste was voor schoonmoeder had 2 bonnen gekocht die dag, kreeg zelf de bovenste)

!
Plus:

1 like

Doe ik best vaak bij een zaakje hier. Maar ze kent mij en m’n vriend ook en ze vond het zelfs jammer toen ik zei dat ik voor een langere periode niet kon komen (afhaal is alleen op zondag)

Ben ik weer!


Incl 2 mokka gebakjes. Minder brood dan eerdere keren. :thinking: Maar prima!

13 likes

Ik had zo gehoopt gisteren te kunnen halen maar alle bonnen waren al op. Ziet er goed uit, zeker die gebakjes!

Wanneer komen er nou meer bakkers in Hoorn :cry:

1 like

hierrrrr met dat mokka gebakje! :cake::cupcake:

1 like

Af en toe kijk ik en heel soms tref ik het. Meestal zijn ze al uitverkocht.
En idd, ik wil meeerrr! Haha!

1 like