Too Good To Go / Overblijvers

Haha :yum::yum::yum:

1 like

Zoo gisteren had ik geluk! Bij vd Grijn een tasje besteld, zat precies klaar op de ophaaltijd want ze zijn altijd binnen een kwartier verkocht allemaal. Ik kreeg een heel tarwebrood, vier kaasuienkruiers (waar ik gek op ben), een zak met zes verschillende harde broodjes, twee kaasstengels (ook lievelings) en als extra voor 1 keer zei ze mocht iedereen een doosje met gebakjes uitkiezen. Omdat ik de eerste was had ik alle keus en nam het doosje mee met zeven kleine gebakjes,van een stuk brownie tot een puntje appeltaart en een macaron, echt heerlijk. Hebben mijn vriend en ik lekker van gesmuld! #blessed haha

23 likes

Zoooo chill

38 likes

Ja die stond er gewoon vanmorgen op! Gelukje

1 like


Donuts and co den haag 5 euro :grinning:

17 likes

Ik vond deze vorige keer echt wel een succes!

1 like

Ze zijn ook echt MEGA groot… zie je niet zozeer op de foto… ben heel benieuwd

Yes! Net een bon gescoord van een bakker om de hoek die nog niet zo lang meedoet. Heel benieuwd!

Ik keek gisteravond op tgtg en zag dat Bakker Bart bij ons in het centrum nieuw meedeed, voor €2,99. Had niets nodig maar was toch nieuwsgierig dus heb toch een bon gekocht en holy shitties…

Weet niet precies wat het allemaal is maar 2 halve broden, een zak met 10 mini krentebolletjes, een zak met 5 soort van mueslibollen, een zak met 5 grote bruine bollen en 2 zakken met in totaal 9 witte triangel/'gewone' witte bollen. Net een kind in een speelgoedwinkel toen ik begon met uitpakken <3
15 likes

Wow wat veel!:scream:

Heb morgen een bon voor bij de jumbo! Ben heel benieuwd. Hopelijk geen vlees maar lekkere dingen zoals taart en la place dingen.

1 like

Ja het was echt bizar, kreeg deze tas in mn handen geduwd en toen dacht ik echt… Oke, dit ga ik nooit op krijgen XD Had een late dienst dus heb wat meegenomen naar werk en samen lekker van gegeten. En de rest in de vriezer geduwd, die is nu wel vol.

1 like


Niet slecht! Eens kijken wat ik met dat vlees kan!

4 likes

Net opgehaald bij de bakker: twee grote broden, vier croissantjes, twee tompoucen en een grote brownie. Blij mee! Alles van de plank en uit de vitrine, dus werd nog verkocht op dat moment.

12 likes

Suddervlees! Met ontbijtkoek en appelstroop. Zo lekker.

1 like

Heb dus geen stoofpan dus dat maakt het wat lastig allemaal geloof ik :scream:

Hoeft niet, kan ook gewoon in een grote kookpan. Als de bodem maar niet flinterdun is, want dan moet je continu roeren en daar wordt je niet vrolijk van.

1 like

Dit klinkt heel lekker. Heb je een recept?


Dit recept gebruik ik altijd en laat het zeker wel een uur of 3 pruttelen. Het is dan boterzacht. Heerlijk.

4 likes

Thanks! Heb het meteen opgeslagen. Ik heb een slowcooker dus als het goed is moet dit wel lukken

1 like

  • Pak limoen yoghurt drink. Dit pakket gaf ik geheel aan mijn ouders

Deze voor ons:


Heb met de makreel wraps gemaakt en salades van beide pakketten erbij gegeten, vandaag de carbonara gegeten met een soepje erbij (samen met vriend) melk is inmiddels op. En morgen gaat de kip op met het fonduen!

Jumbo de Stede DH

4 likes