Too Good To Go / Overblijvers

Deze jumbo staat er sinds vandaag pas op. Zo te zien zijn ze nog niet aan de tekst aanpassen toe gekomen.

28 likes

De aanwinst van vandaag:

Ben stiekem best blij dat er weinig zoets bij zit, want ik probeer een beetje normaal te eten. Alleen die mega brownie dus.

13 likes

Je kunt de portobello vullen met de blauwe kaas? Dat lijkt me lekker!

2 likes

Oh ja, ik had van 't weekend twee pakketjes gehaald bij een Spar. Ik had er alleen beter eentje kunnen doen, want ze waren (bijna) identiek. Ik wist niet zeker of dat zo zou zijn, had nog niet eerder bij de Spar gehaald.

Ik heb geen foto gemaakt, maar er zat in:
Een pak dubbelvla vanille aarbeid
Een pak met vijf varkensfilets
Twee maaltijdsalades tonijn of Caesar (het ene pakket twee tonijn, het andere pakket twee Caesar)

Alles was ook houdbaar tot de dag dat ze het weg deden via TGTG. Dat is natuurlijk ook het idee, maar ik zou een pakket ook in m’n eentje niet direct op kunnen eten (en ik vind salade aan de datum er toch vaak wel wat verlepter uitzien).

Ik ben alleen alle salades vergeten bij m’n moeder en heb de varkensfilets in de vriezer gedaan, dus nog geen recensie. De vla was verschrikkelijk zoet en hebben we beide pakken weggegooid.

O neeee, ik heb er net 2 besteld bij Spar :frowning:

Oh Ik hoop dat jij betere pakketten krijgt dan ik! Ik weet ook niet of ze altijd hetzelfde doen, misschien valt het mee!

1 like

Ik ben blij! Het waren 2 verschillende pakketten

3 maaltijdsalades (verschillende)
2 grote karbonades
2 pakken forelfilet
8 chipolata worstjes
een zak wokgroenten
een pak melk

2 likes

Mijn eerste bon gekocht bij de Jumbo! Heel blij met wat erin zit!

12 likes

Ik heb voor morgen een bon van de Drie Graefjes!
Ik hoop op in ieder geval een stuk red velvet.

12 likes

Ik heb een bon voor de Jumbo morgen. Ik ben benieuwd.


Mijn buit van de Jumbo. Ik vind hem matig! Maar het zijn wel allemaal dingen waar ik vanavond een maaltijd van kan bereiden! Ben super blij met de aardbeien en biefstuk.

2 likes

Voor de tweede keer bij deze bakker gehaald. Prima zo. Had wel liever een brood extra gehad ipv de chocolade, maar dat komt de volgende keer wel weer. Op die paaseitjes zitten stickers met 5.25 per zakje :scream:

11 likes

wat super leuk om iedereens buit te zien, ik wil ook graag iets halen maar waar ik woon staan altijd heel veel rode bolletjes, dus niks is er over…

Ik was teleurgesteld. Net alsof ze nog een doosje gebak zijn vergeten erbij te doen of zo haha. Ben iig meer gewend van ze.

Is dat een broeder??

1 like

Ik heb gisteren voor het eerst Too Good To Go geprobeerd.
Dit had ik bij de Bakkerswinkel in Amsterdam voor minder dan 3 euro:

  • Een half chiabatta stokbrood dat echt gewoon nog lekker is
  • Chocolatebroodje
  • Croissant
  • Scone (ook super lekker, een kopen kost daar al 1,60!)
  • Madeleine
  • Cakeje

En bij de AH to go voor 4 euro:

  • Smoothie aardbei en yoghurt
  • Japanse noedelsoep
  • Salade met couscous en mini pita’s
  • Muffin met chocoladestukjes
  • Ceasar wrap met kip en bacon

Ik ben er echt super blij mee :blush:

8 likes

Yessss! Wel een beetje droog maar prima verder!

Ahhhh love dit. Mini, medi of large? Dat is echt mijn guilty pleasure!

1 like

Geen idee, er zit geen label op. Maar als ik mijn hand spreid is hij net zo breed als mijn hand.

1 like

War betekent ‘verkoop is gestopt’? In tegenstelling tot ‘uitverkocht om 15:30’ bv.
Gaan ze er helemaal mee stoppen dan?