Too Good To Go / Overblijvers

Ik was bij mn ouders en de bakker had zowaar nog bonnen. 2 halfjes brood, 4 kaasstengels, 4 kaiserbroodjes en 3 amandelbroodjes. Mn moeder had ook zoiets. We kunnen voorlopig vooruit!

Wij hadden 2 bonnen van 2 verschillende bakkers. De ene geeft veel meer dan de ander altijd :grimacing:
Bakker 1:
1 Volkoren brood
1,5 Wit brood
Zak witte bollen
Zak bruine bollen
2 harde bolletjes
4 frikandelbroodjes

Bakker 2
Volkoren brood
Zakje witte bollen
2 gebakjes

1 like

Bon van Otten!

Ah, mn gevulde koeken zijn te hard gebakken. Zo jammer!

Mijn buit bij The Bakehouse gister! Eigenlijk hoopte ik op zoetigheid haha maar super blij mee!

7 likes

Weer niks meegekregen vandaag, dus nu maar contact opgenomen met tgtg. Hopelijk krijg ik gewoon mijn geld terug, want ik heb geen zin om weer naar die bakker te moeten gaan voor niks

Dat verhaal heeft mij ook verpest

Heerlijk! Ik heb liever broden dan gebak of koeken :drooling_face:

Ik was ziek en zielig dus had zoete cravings haha. Hier heb je uiteindelijk wel meer aan. Heb een deel gebruikt om mee avond te eten met een huisgenoot en de helft als lunch met m’n vriend. Echt bizar!

Aah elke keer of net te laat of ik moet ze op gekke tijden ophalen als ik er niet ben. Maar de app goed in gaten houden, iemand tips qua tijd?

Hoe kan ik nou zien wanneer er weer tickets verkocht worden? Ik grijp er telkens naast. De tijd die aangegeven staat is voor wanneer moet ophalen toch?

Een kwartier na het aflopen van de ophaaltijd komen de nieuwe bonnen online. Dus is een bon vandaag op te halen van 17:30 to 18:00, dan komen de nieuwe bonnen online om 18:15 :blush:

4 likes

Hè hè in mijn woonplaats doet nu de Plus mee. Morgen dus mijn eerste bestelling ophalen, ik ben benieuwd!

Ik weet niet hoe ik een foto moet plaatsen, daarom een lijstje:
Quiche spinazie
Tagliatelle carbonara
Geitenkaas bolletjes
Shiitakes champignons
Nomadic caramel en framboos toetje
Vifit kwark aardbei
Gijs magere kwark

De quiche was verrassend lekker!
Vind het echt leuk dat ik nu eindelijk mee kan doen :hugs:

7 likes

Ja, het is me eindelijk weer gelukt. Voor €3,99 heb ik:

  • heel wit brood
  • half wit brood
  • half tarwe brood
  • zak met 6 kleine broodjes
  • 2 plakken suikerbrood
3 likes

Dit was mijn buit bij hotel Nassau in Breda, voor €5,99. Had er wel echt meer van verwacht moet ik bekennen.

4 likes

Ik vind het echt heel veel!

20 likes

Ter waarde van €15,99 ofzo… ga het in ieder geval niet nog een keer doen.

Het ontbijtbuffet kost normaal 15,99 , jij hebt 5,99 betaald.
Hoe kan je daar nu (nog) meer van verwachten?

20 likes

Ik denk omdat ik bij mijn eerste ontbijt toogoodtogo dit als buit had en daardoor een beetje ondankbaar ben geworden?

7 likes