Too Good To Go / Overblijvers


Dit heb ik bij de Makro gekregen

19 likes

Wooow wat een hoop en wat lekker allemaal!

(En zo lief dat je er een hele collage van hebt gemaakt :grin:)

Heeft iemand al eens een bon van Choclate company gekocht? Ik ben benieuwd hoe dat was.

Haha, ik maak altijd foto’s van wat ik krijg, maar dit was onmogelijk op 1 foto te zetten dus dan maar een collage :sweat_smile:

1 like

Ik kreeg vandaag bij Lekker Brood: een gesneden bruin brood, een wit brood, twee stokbroden en een chocolademuffin. Hoopte op wat meer lekkers maar ben wel tevreden hoor! :sunglasses:

Bij de bakker: een halve vlaai, een half witbrood en een krentenstol

Vandaag bij een andere bakker gehaald:
3 grote broden
1 zakje witte bollen.

1 like

Ohh daar ben ik ook benieuwd naar!

Jeej!

13 likes

Ik heb nu vaak dat ik om bijv. 18.00u kijk, dan staat er 17.50 uitverkocht (terwijl het volgens mij pas 18u erop gaat en meestal 18.15 uitverkochg is)… kijk ik een uur later staat er 18.30 uitverkocht. Vandaag was iets uitverkocht om 18.30 terwijl ik dan weer om 18.15 keek. Snap niks meer van dat systeem, vond om 12u eigenlijk het chillste

Volgens mij komen de bonnen er een kwartier na ophaaltijd op. Dus als het tot 18.00 loopt, dan kn je om 18.15 een nieuwe bon voor de volgende dag kopen. Dus dan is het wel “logisch” dat het om 18.30 uitverkocht kan zijn

Ja maar toen ik om 18.15 keek was het dus al uitverkocht (met tijd 18.30l en de ophaaltijd is 17.45-18.00 🤷 Misschien is die ene waar ik op aas wel steeds dingen aan het toevoegen of eraf aan het halen. Maar ik moetttt die broden haha

Weird …

Misschien kan dat ook komen omdat winkels niet iedere dag dezelfde sluitingstijden hebben? Waar ik wonen hebben winkels op zaterdag bijvoorbeeld een andere sluitingstijd dan doordeweeks.

Twee bonnen van spar:

3 pakken red velvet eierkoeken
1 kilo gehakt
1 kilo runderkarbonade
2 zakken worteltjes en peultjes
2 zakken soepgroente
2 breakers
2 pakken rosbief

5 likes

Otten is zoooo wisselend he. Dit is weer heel veel. Laatst vond ik het wat karig…
Wel snel uitverkocht steeds!

Ik heb het tot nu toe elke keer getroffen. Vorige keer kreeg ik 2 hele broden, 2 grote ronde kaasbroden om af te bakken (die al 4 euro per stuk waren), koeken en 2 halve broden. Ik haal het wel altijd bij het ziekenhuis op. Wil ook eens de hues proberen.

2 likes

Bij mij was het de laatste keer ook mwah qua hoeveelheid

1 like

Hoe kan het dat elke keer als ik in de app kijk, dat alles verkocht is of echt 20 km verder op?

1 like

Iemand toevallig ervaring met TGTG in Roelofarendsveen? En kun je toevallig ook reviews lezen in de app over de bedrijven? Ik kan het helaas niet vinden. Ben helemaal nieuw in dit concept, maar wil het graag binnenkort eens uitproberen.