Too Good To Go / Overblijvers


Bij jumbo. Links ligt nog een stokbrood.

20 likes

Ik had gisteren m’n wekker gezet voor de Drie Graefjes maar ik was aan t koken en dacht dat ik m’n timer per ongeluk nog had aanstaan :sob:. Was natuurlijk binnen 1 minuut uitverkocht.

1 like

Ik heb daar een kipsalade gekregen en een croissant. Was eigenlijk wel teleurgesteld. Had op iets zoets gehoopt haha

Oh dat klinkt wel heel teleurstellend voor een chocolade café :sweat_smile:.

Ik had vandaag een tas bij de Jumbo opgehaald. Ik kreeg:
Broccoli
Hutspotgroenten
Kip
Filet American
Beenham
Kabeljauw

Niet veel, maar de kabeljauw was al bijna 5 euro. Kan helaas zelf alleen de groenten eten, maar mijn ouders lusten de rest wel

En net als ik er om 17:00 aan denk dan “is er niets meer te redden”. Morgen maar weer proberen

1 like

Het is mij eindelijk gelukt bij een bakker in de buurt! Ik ben best tevreden. :smile:
• 2 Berliner bollen met gele room
• 2 stukken Rijstevlaai
• 1 pak wafels (prijs die erop staat is €3,50)
• 3 broodjes

20 likes

De allereerste keer dat ik bij too good to go iets bestel! Vind het best een mooi pakket voor €3,99.
Twee keer vis twv €5,10, een salade voor €4, een groot granenbrood, een klein wit brood en een potje krabsalade.
(Voor de Belgjes onder ons dit was bij een Carrefour Supermarkt) ik weet niet of dit normaal is of niet, helemaal gelukkig met mijn allereerste bestelling :joy:

9 likes

Ik heb vandaag voor het eerst in tijden (bonnen gaan hier kneitersnel en had zelf eigenlijk ook niet echt iets nodig ofzo) weer een bon besteld, bij De Lekkere Dingen bakker dit keer. Die is in mijn stad altijd als eerste uitverkocht dus toen ik hem gister nog open zag staan werd ik een beetje hebberig.
Net opgehaald en hoewel het echt wel meer dan genoeg is, viel het me in eerste instantie een beetje tegen. Niet om de inhoud ofzo maar eigenlijk meer omdat het vorige keren een stuk meer was dan nu. Dus even mezelf streng toe gesproken en nu lekker genieten.

Heb 2 halve broden, 2 puntjes boterkoek, een gevulde koek, een puntje slagroomtaart en een tompoes. Dat bovenop de donuts die ik daarvoor had gehaald bij de Albert Heijn in de bonus… Summerbody kan volgend jaar ook nog joh :sweat_smile:

3 likes

De buit bij Jumbo Breda! Asperges heb ik nog nooit op, iemand een goed en simpel recept?

7 likes

Even grillen (of in oven), wat zout en peper en misschien beetje citroen. Of wat feta.

1 like

Is lekker in quiche? En asperges kan je wel nog met veel groenten combineren. Of bij een koude schotel/ in een salade is het ook lekker.

Whoo weer een bon gekocht voor Stadsbakker De Diamantenring in Delft! Ben benieuwd :drooling_face:

1 like

In een plakje spek rollen of alleen olijfolie met peper en zout, en dan even grillen

1 like

Deze salade met groene asperges​:heart::heart:: https://www.ah.nl/r/1190334

1 like


Yummm
Eierkoeken, stokbrood, veel broodjes, chocolade croissant en een brood :drooling_face:

10 likes

Hi, ik meld me hier ook! Via dit forum kwam ik achter deze app, laatst voor het eerst bij de Jumbo afgehaald. Had een goede buit met:

  • 2 kleine bakjes Griekse yoghurt
  • fles smoothie
  • varkenshaasjes
  • slagersgehakt
  • achterham
  • pak met plakken oude kaas
  • bietensalade
  • klein bakje rauwkost

Echt super!

9 likes

Dit kreeg ik vandaag bij Jumbo!

14 likes

En dit in de namiddag bij de bakker;
5 pistolets, een stokbrood, een groot stuk broodpudding, een meergranenbrood, 4 eclairs (ik had er al eentje op voor ik de foto trok :woman_shrugging:t3:), 4 zakjes buggles chips vooorrrr €3,99.

Ennnnn bij een versmarkt mocht je kiezen uit allerlei groenten en fruit die ‘net’ niet waren zeg maar, een plekje of een bluts hadden. Dit pakket was €4,59. Zo dan, dat was wel mooi voor deze week :joy:

21 likes

Hahaha damn jij hoeft de komende weken geen boodschappen meer te doen

1 like