Too Good To Go / Overblijvers

Haha is wel plezant zo!

1 like

Ik heb al zolang die app maar ik grijp echt iedere keer weer mis :anguished:. Dan maar jullie gescoorde TGTG liken.

Ik in mn eigen woonplaats ook, terwijl ik net 2 pakketjes heb gekocht bij mn ouders. Ben benieuwd!

Een kwartiertje na de verkooptijd komen de bonnen online. Ik weet niet of je dat al wist. Eerst was het makkelijker toen de bonnen gewoon 's nachts online kwamen :weary:

Wel je aankoopjes showen in dit topic haha.

@Vaiana, ja ik weet het maar toch zijn de bonnen hier binnen no time uitverkocht.

1 like

Had 2 tassen bij de bakker, in totaal:
2 broden
2 halfjes
2 kaasstengels
4 saucijzenbroodjes
4 mini amandelbroodje
2 mini roomboterkoekjes
1 croissant
2 mini baguettes
1 stokbrood

Gedeeld met mn moeder.

Mooie buit, eigenlijk alles naar mn smaak!

5 likes

M’n mozzarella van een tgtg box ruikt wat zurig en smaakt wat zurig. Zou ik het alsnog eten? M’n vriend vind het wel lekker maar ik ben bang dat het slecht geworden is.

Bij Pink’s Bakery in Amsterdam. Ze hebben echt fantastische desembroden dus ik ben blij! De andere broden zijn een soort olijvenbrood en iets van een pizzabroodje. Ik hoopte stiekem ook op iets zoets (hun madeleines en croissantjes :heart_eyes:) maar voor 3,99 (volgens mij normaal de prijs van 1 brood) mag ik echt niet klagen.

17 likes

Mozzarella ruikt normaal neutraal. Ik zou het zelf niet meer eten. Maar goed ben daar niet de makkelijkste in :grin:

1 like

Ooomg eindelijk is er hier iets. De Bakker Bart doet toch mee (enige winkel die ik had getipt een tijd geleden en die zeiden niet mee te gaan doen). Ik ga het snel een keertje uitproberen.

3 likes

Dit is mijn buit van de sushi time. Vooraf dacht ik nog: gelukkig lust ik alle sushi dus dat komt sowieso wel goed. Maar het enige wat ik dus niet te vreten vind is pittige sushi. Dat hele bakje was gevuld met spicy sushi.
Was ongetwijfeld van goeie kwaliteit maar na de helft tegen mijn zin te hebben gegeten heb ik de rest toch weggegooid

4 likes

Vandaag voor de tweede keer een bon gekocht van de jumbo. Een keer eerder gedaan en toen was het erg karig. Deze keer echt veel! Vandaag de broodjes gegeten met beleg en het vlees ingevroren.

9 likes

Oh ik was inderdaad al erg benieuwd wat er bij de makro te krijgen is. Die van mij is een eindje fietsen. Maar leuk om een keer op een vrije dag uit te proberen :slight_smile:

1 like

Het is me na 2 weken m’n wekker zetten eindelijk gelukt. En dan gelijk ook maar 2 bonnen… hahaha :joy:
Voor morgen bij Coffeelicious 2 bonnen gekocht. dus heb gelijk mijn buren maar uitgenodigd om te komen eten/snacken.

Voor wie Coffeelicious niet kent. Ze maken er heerlijke taarten. Maar daarnaast hebben ze ook heerlijke lunches met broodjes en beleg e.d. dus ik ben benieuwd welke kant ze opgaan met de dozen. Mocht iemand hier al ervaring mee hebben dan hoor ik het graag.

Uiteraard zal ik proberen morgen wat foto’s te plaatsen!

Wel echt leuk om weer eens te doen. Heb het in het begin iets te vaak gedaan. Dan moest ik al zoveel weggeven omdat het teveel was. En dan nog kreeg ik het niet allemaal op of het ligt nu nog steeds in mijn vriezer :wink: haha. Dus heb besloten om het niet vaker dan 1 keer in de 2 weken te doen.
Nu is alles in Dordrecht ook zo uitverkocht. Maar er komen wel af en toe nog nieuwe restaurants/bakkers e.d. bij. Dus hoop dat ze de trend voortzetten!

1 like

Hey!

Mijn ervaring is dat je best af en toe 2 bonnen kan kopen, maar dan wel met een back-up met wie je het eventueel kan delen (collega’s/familie/buren). En bij een bakker zou ik het dus niet doen. dit zijn vaak zulke grote pakketten. Of je moet de dag erna een feestje geven natuurlijk :wink: Maar alsnog is het dan niet zeker dat je dan krijgt wat je ‘wilt’.

Succes in ieder geval… En die eens gek. Bestel er 3 en spreek met wat vrienden af en verdeel het onder elkaar :crazy_face:

1 like

Leuk pakketje bij de Deka dit keer. :blush:

12 likes

Hoera, in mijn dorp is er eindelijk een supermarkt die meedoet! Ben echt super benieuwd.

2 likes

Ik ben wel benieuwd wat je hebt gekregen bij Coffeelicious!

2 likes

Ik heb vandaag een tas opgehaald bij de bakker. Twee hele broden (1 wit en 1 donker), een stokbrood, drie kleine broodjes en twee muffins (chocolade en framboos). Mocht eventueel ook nog een zakje witte zachte bolletjes mee maar die eet ik zelf nooit. En ik mocht kiezen of ik liever twee bruine of een combinatie van de hele broden had. Erg tevreden dus!

15 likes

Meh dit en sinds de app vernieuwd is is er nooit meer een bon?:woman_shrugging: even hier klagen haha

1 like