Too Good To Go / Overblijvers

Oh de bakker in mijn stad heeft opeens pakketjes beschikbaar. Straks uit werk ophalen!

De houdbaarheidsgarantie is overal en misschien verschilt het inderdaad per filiaal hoe ze dat toepassen. Wij moesten het in ieder geval allemaal weggooien

Net bij backwerk:

Die draak erachter hoort niet bij de bestelling :relieved:

41 likes


De buit van de bakker. In het zakje zitten 2 mini boterkoekjes. Verder (veel) brood!

15 likes

Eerste keer een bon kunnen bemachtigen van de Jumbo. Ben zeker niet ontevreden, alleen de kip heeft een tht van 16 juni. Nu ben ik nooit echt moeilijk met dingen eten over datum, maar ik zit te twijfelen of ik de kip nu zal bakken en proeven of dat ik het gelijk weggooi.

Dit was €4,99.

7 likes

Met vlees, en dan vooral kip, vind ik dat ook altijd moeilijk. Ik zou het gewoon proberen en vertrouwen op je zintuigen :slight_smile:

En anders een dagje aan de schijt, heb je in ieder geval lekker gegeten!

Wel echt een mega buit trouwens, wow

Ja zeker met kip kan het wel tricky zijn. Maar de kip ruikt nog gewoon goed dus ik ga het gewoon bakken en dan proeven. Ik vind het ook weer zonde het weg te gooien.

Wow geen foto maar voor het eerst wat gehaald bij Bakker Bart. Omg.

  • 3x een half brood
  • vijf triangels
  • vijf croissantjes
  • vier volkorenkaasstengels
  • een borat(stengel?) denk ik
  • vier soesjes
  • een stokbrood
  • drie kaiserbroodjes
  • vier volkorenpuntjes

Hoef tot augustus geen brood meer te kopen.

18 likes

Heeft iemand al eens een bon van de Makro gescoord? Ik zie dat die bij ons in de buurt nu meedoet en ik ben benieuwd wat je dan ongeveer kunt verwachten.

1 like

Haha ik moest lachen (ik denk dat je borek bedoelt?).

18 likes

Gevonden!

Yesss ik was het haha

Lol ja maar made my day met dit plaatje :joy: die Boratrol was trouwens goed te nassen!

2 likes

Van de lokale bakker

10 likes

Iemand wel eens iets opgehaald bij de Diamanten ring in Delft? De eerste keer dat ik iets via too good to go heb gekocht, ben benieuwd!

Ik vorige keer. Foto heb ik hier geplaatst. Morgen haal ik ook weer

1 like

Voor morgen 2 bonnen bij 2 bakkers. Ben benieuwd!

Ik heb nu twee keer een tasje bij de jumbo opgehaald. Ga dit niet meer doen bij de supermarkt, maar zou nog wel andere winkels willen proberen.

De eerste box waren allemaal spullen met de houdbaarheid tot die dag. Veel wat ik zelf nooit koop ( vla, eenpersoonstoetje, varkensvlees, haring, kant en klaar maaltijd) en wat we wel eten hebben we ingevroren (vlees) of opgegeten (kant en klaar magnetron maaltijd). Het pak vla stond helemaal bol, dus direct weggegooid.

Tweede keer leken de producten ietsje beter, maar ook weer de houdbaarheid van die dag. Een verpakking voorgesneden watermeloen, lekker. Maar toen we het opende en probeerde was de watermeloen niet meer goed. Het vlees en de aardappelen zagen er goed uit en hebben we een dag later gegeten. Kreeg ook een blok kaas. Denk dat die nog wel ietsje langer mee kan. Maar we eten niet zoveel kaas dat het op gaat.

Conclusie: we gooien nog veel weg van wat er in zit. We hebben daarom besloten dit niet meer bij de supermarkt te doen. Want we verspillen doordat het niet goed meer is of omdat we de producten nooit zelf kopen en eten. Dan kan ik het wel gaan ronddelen voor deze keer. Maar op de lange termijn is het niet besparen voor ons. Jammer dat we verder hier geen opties hebben. Tenzij we er echt voor gaan reizen, maar op plekken waar veel to good to go bedrijven zitten, is het hier zo snel uitverkocht.

Supermarkt lijkt me ook wel lastig. Kans is wat groter dat je iets krijgt wat je niet lust of waar je niks mee kunt. En idd jammer dat sommige producten alsnog niet meer goed blijken te zijn.

1 like