Too Good To Go / Overblijvers

Oh sorry als mijn bericht raar overkwam! Ik bedoelde totaal niet dat je liegt of je moet verantwoorden. Het was meer oprechte verbazing, omdat ik elke keer blij stuiterend Otten verlaat haha. Maar mijn vriend en ik zijn wel echt broodverslaafd en niet zo van de zoetigheid. Mijn vriend wil altijd graag brood van de bakker (ik vind Deen ook gewoon lekker) en voor ons is dit dus een prima uitkomst. Ik heb 1x 2 gebakjes gehad en voor de rest idd alleen brood allerlei soorten, die ronde kaas ui afbakbroden, bolletjes etcetra.

Ja dat heb ik nooit gehad (afbakbroden etc) en idd veel brood, (bijna) geen zoeigheid. Als het je ding is is het super. Het is wel apart dat steeds dezelfde dingen blijkbaar ā€˜overā€™ zijn :thinking::thinking:
(Top dat je het nog even uitlegt want ik dacht bijna dat je die mevrouw van O zelf was haha)

Off topic: maar door al het gepraat over Otten en Deen mis ik in Hoorn wonen zo :heart:

2 likes

We houden graag je band met Hoorn warm :heart: waar woon je nu?

Amsterdam, maar mā€™n ouders zijn er ook vertrokken dus rijd er alleen nog langs :broken_heart: Vond het om op te groeien vaak niet leuk hoor, maar nu mis ik het toch

1 like

Mmmm zin om weer TGTG te doen nu. Ik heb 2x bij Backwerk gehaald en beide keren echt lekker. De eerste keer 2 belegde broodjes, 2 kaasbroodjes en zoā€™n verse smoothie, tweede keer geloof ik twee hardr broodjes, 2 belegde en 1 zoā€™n minipizzaquicheding. Best wel goed hier! Was in Nijmegen.

2 likes

snap ik, is toch jeugdsentiment he!

1 like

Mijn moeder kreeg bij Backwerk in Nijmegen alleen een frikandelbroodje en een sapjeā€¦ :frowning:

1 like

Lekker! Ik loop er op werkdagen altijd langs en het ziet er ook altijd zo lekker uit.

1 like

Mijn eerste ervaring met too good to go :scream:

Alleen al 1 pak kip was bijna ā‚¬6ā€¦ heel veel vlees, broodjes tonijn, babi pangang, quiche, heel veel sushi (5 bakjes sushi&sushi bowl achtig iets), stukjes appel, filet americain en optimel

27 likes

Eindelijk een bon te pakken van de bakker die echt 20 meter van mijn huis zit voor morgen. Zo bizar hoe snel dit iedere keer gaat hier.

Van vrijdag nog van de bakker (goh)

10 likes

Goed gedaan!

1 like

Wow dit is echt mega veel. En een leuke variatie aan producten

1 like

Ik heb hem nu geĆÆnstalleerd, een bakker uit mijn dorp doet mee.
Nu staat er ā€œmorgen 17.30-18.00ā€ betekent dat dat ik vanaf dan in de gaten moet houden voor bonnen?

Nee dat betekend dat je de bestelling morgen tussen die tijden op kan halen. En dus wel nu moet kopen.

Nieuwe bonnen komen er vaak op 15 min na de vorige ophaaltijd, dus in dit geval rond 18:15! (Om op de volgende dag op te halen). Soms ook niet hoor, maar dat is een beetje de ā€˜regelā€™. De bakker hier wacht altijd tot hij zeker weet dat hij iets over heeft, dus die plaatst ze op dezelfde dag pas.

Prima pakket. Alleen wel zelf snijden, dus ik ga toch de volgende keer weer naar de andere bakker, want lui.

9 likes

Ja!! Tuurlijk :slight_smile: Ik vries zo vaak fruit in, kan prima.

2 likes

Nou ik heb ook eindelijk eens een bon weten te bemachtigen, voor Backwerk morgen. Ik las hier wel goede verhalen over dus ik ben benieuwd!

1 like