+/- Topic

:ok_hand:t2: Leuke date gehad gisteren
:ok_hand:t2: Vanavond borrel met collega’s, loopt altijd uit de hand dus zin in
:ok_hand:t2: Heerlijk weer, niet te warm inderdaad
:ok_hand:t2: Komend weekend weer home made pizza eten

:fu:t2: Mijn menstruatie die 2 weken te vroeg komt, geen kans op seks vanavond
:fu:t2: Zand wat continu in de woonkamer terecht komt
:fu:t2: Automobilisten die niet kunnen rijden
:fu:t2: Ontstoken oog waar ik gek van word

3 likes

:+1: vanavond bootje varen
:+1: dit weekend uit eten bij een fancy restaurant, waar we een jaar op gewacht hebben
:+1: bijna tegen mn eigen verwachtingen in een wielertoertocht volbracht, werd er emotioneel van toen ik over de finish kwam

:fu: sommige vriendinnen al veel te lang niet gezien
:fu: werk is meh, heb niet het idee dat ik veel toevoeg de laatste tijd en dat is geen leuk gevoel

4 likes

:+1: fantastisch weer
:+1: rustige thuiswerkdag dus net geluncht met een vriendin
:+1: vanavond met een nieuwe vriendin wat drinken
:+1: mijn moestuin
:+1: vriend is op vakantie dus ik heb het huis nog eff voor mijzelf alleen

:fu: gisteren echt een tergend saaie bumble bff date gehad
:fu: er is een muis in de keuken
:fu: té rustig op werk

4 likes

:fu: Koppijn
:fu: Ik was vanochtend op een evenement en het was zo ongekend slecht geregeld dat ik er helemaal chagrijnig van ben geworden
:fu: werkdag is nog niet voorbij
:fu: net toen ik een pakketje ging ophalen stond er iemand voor me, echt meters van de balie vandaan, voor me stil met haar telefoon. Ik ben haar toen voorbij gelopen want er stonden twee winkelmedewerkers zo te kijken :slightly_smiling_face: en toen kreeg ik een opmerking van haar, wat een gezeik

:+1: Ik heb desalniettemin wel leuke sessies gehoord tijdens het evenement en ben erdoor geinspireerd
:+1: ben weer thuis en love mijn huis
:+1: het pakketje was een nieuwe mooi-lelijke love moschino portemonnee love it
:+1: life’s good. Ik ben echt dankbaar voor hoe fijn het leven is op dit moment

4 likes

:+1:

• Morgen borrel op het strand
  • Zaterdag geef ik een feestje
  • Volgende week op vakantie
  • Kon een lastige vraag op werk beantwoorden voor een nieuw dossier waarin ik mijn zelfvertrouwen nog moet opbouwen

:-1:

• Ik heb nog heel veel werk liggen dat deze week af moet en dat gaat me nooit op tijd lukken binnen reguliere werktijden dus ik moet minimaal vandaag de hele avond en zondag door
  • Kreeg een afmelding voor mijn feestje en ben bang dat bijna niemand komt en het lame wordt
2 likes

:+1: Lekker weer
:+1: Ik eet een vega frikandelbroodje van de AH
:+1: Ben weer thuis van kantoor en heb allemaal ijsjes gekocht voor het weekend
:+1: Komkommers waren weer 52 cent ipv een hele euro jemig

:-1: Man in de trein die raar deed dus ik heb in mijn hoofd ruzie met hem gemaakt
:-1: Mijn hiel ligt helemaal open door schoenen die ik nooit draag (met deze reden)
:-1: Vega frikandelbroodje van de Jumbo is veel lekkerder
:-1: Eindelijk een weekend geen plannen maar long covid dus heb ook geen energie om er wat mee te doen lol

4 likes

:+1: ZON
:+1: weekend (t/m maandag!!!)
:+1: morgen naar bks
:+1: drink koude rosé in de zon om mijn weekend in te luiden
:+1: falafel besteld en is onderweg

:-1: moet mijn tas nog inpakken
:-1: net naar de hema voor sokken, nagellak en minibeetje make-up: 50 ekkies
:-1: werkdingen moeten nog uit mijn hoofd

2 likes

:+1: Veel in de tuin gelezen vandaag, voel me sunkissed
:+1: Eindelijk weer ietsje verder gekomen met mijn assessment portfolio
:+1: Lekker tortilla chips met guacamole aan het snacken met groen blikkie redbull <3
:+1: Me lang vermaakt met een vriendin door grappige voicememo’s in te zingen voor elkaar
:+1: Leuke nieuwe bikini past perfect dus doe ik aan als ik overmorgen ga zwemmen/chillen

:-1: Nog steeds veel te doen voor assessment en scriptieverdediging
:-1: Iets te lang in bed blijven liggen vanochtend, zonde van de tijd
:-1: Hooikoorts
:-1: Moet nog douchen en uitgebreid scheren en tas inpakken want morgen meteen vanuit werk door naar vriend

3 likes

:+1: The Devil wears prada gekeken en was weer leuk
:+1: Net voor sluitingstijd bij de bieb snel boeken ingeleverd en reserveringen opgehaald. Zo strips lezen in de zon
:+1: Onverwachts telefoontje wat heel fijn was

:-1: Zweten op de fiets doordat het warm is. Dat wordt weer fietstempo aanpassen en eerder weg
:-1: De kattenverjager van de buren die op hol is geslagen en nu nog meer herrie maakt

3 likes

Plusjes:

• Heb deze week vakantie, dat is heerlijk
  • Zit in een oppashuis met grote tuin (en e-bike en fancy koffiezetapparaat)
  • Het is lekker weer (en lekker koel in dit oppashuis)
  • Leuke dingen gedaan afgelopen tijd en ook leuke dingen op de planning staan.voor komende tijd

Minnetjes:

• Volgende week weer naar m’n eigen huis, en hoewel ik dat fijn vind, zie ik erg op tegen m’n luidruchtige buurman
  • Zit halverwege de maand en toch alweer richting het einde van m’n geld…
1 like

Plus

• voor het eerst in tijden alleen naar de bouwmarkt geweest
  • lekker weertje
  • eindelijk mijn allstars verkocht

Min

• ontspannen lukt niet :joy:
3 likes

:+1: Vanavond verder met vakantie boeken
:+1: :sun_with_face: voelt sowieso al als vakantie
:+1: Zin om straks vrij te zijn en lekker buiten te zijn

:fu: Ik moet nog boodschappen doen en daar heb ik geen zin in
:fu: Verveel me op werk (ookal is er ook wel genoeg te doen maar geen zin in)

5 likes

:fu: via via moeten horen dat een leidinggevende niet tevreden over me is :frowning:
:fu: opgegeven voor een creatieve cursus waar ik me helemaal op verheugde, maar dat zat blijkbaar al vol
:fu: er zijn nog zoveel dingen in huis die ik anders wil, weet soms niet waar ik moet beginnen

:+1: mega fijn weekend gehad
:+1: dit weer doet me echt goed, om 9 uur nog een stuk kunen fietsen, lekker om 11u nog even op het balkon zitten, love it
:+1: heb het idee dat ik mentaal in een opwaartse spiraal weer zit en nu ook steeds beter weet hoe ik uit een dipje kan komen
:+1: mn cursus gaat toch door hoor ik net heuj

oh bonus :+1: mn vriend die me probeert op te vrolijken en daardoor al de hele ochtend in mijn roze badjas zit.

5 likes

:+1: Straks weekend :smiling_face_with_three_hearts:
:+1: Ik had pas een goede rant met een collega over werk en bepaalde dingen die niet goed gaan, was echt even goed (ook om te horen dat ik er niet alleen zo over denk)

:fu: Ik ben helemaal uit m’n routine qua sport, maar komt hopelijk wel weer. Ik kan het zelfs niet zo goed opbrengen om een rondje te gaan wandelen terwijl het juist heel fijn zou zijn 's ochtends vroeg of 's avonds
:fu: Ik heb zometeen echt nog saai overleg
:fu: Ik heb een heel unheimlich gevoel de hele dag al, maar weet niet zo goed waar het vandaan komt

3 likes

:+1: Lekker warm weer
:+1: was wat snel droogt aan de lijn
:+1: zwembadje weer opgezet
:+1: weer taart lopen eten
:+1: koel briesje door het huis nu

:-1: zwembadje weer schoon moeten maken
:-1: alle muggen buiten
:-1: de berg was ook moeten opruimen

1 like

:+1: Ben nog steeds aan het nagenieten van DTRH, echt een heel fijn weekend gehad
:+1: Ik liep een beetje achter met het huishouden maar ben echt productief geweest vandaag
:+1: M’n planten gaan echt superlekker allemaal
:+1: Ik denk dat ik de jurk die ik aan het haken ben op tijd voor m’n vakantie af ga krijgen

:fu: Scriptiestress

4 likes

:+1: Kind heeft zomervakantie vanaf vandaag, dus even geen ochtendstress!
:+1: Ik had voor de leerkrachten en vrijwilligers van school een shitload aan cake en koek gebakken en dat is met gejuich ontvangen. Tot de laatste kruimel op en mensen willen zelfs de recepten.
:+1: Haarproduct gevonden dat ondanks de gore naam goed werkt voor pluizige babyhaartjes. Werkt perfect voor mijzelf en mijn dochter.
:+1: Paar belangrijke deadlines gehaald op het werk waardoor ik het nu even iets rustiger heb qua werk.

:-1: Als puber had ik amper huidproblemen, nu op mijn 40e heb ik ze volop. Puistjes, eczeem èn rosacea. :smiling_face_with_tear: Zalf helpt onvoldoende dus nu moet ik antibiotica gaan slikken gedurende 6 weken.

9 likes

hahahah wie heeft dit verzonnen

2 likes

Hahaha voordat ik op de link klikte had ik al zo’n vermoeden dat het om dit product ging.

1 like

:+1: eindelijk lukt het om iets af te vallen
:+1: heel blij met m’n nieuwe auto
:+1: voel me super gesteund door m’n vriend

:-1: (x1000) nog steeds geen duidelijkheid over mijn gezondheid

3 likes