Tv programma’s van vroeger

Hahah 30. Het werd voor het eerst op RTL 4 uitgezonden in volgens mij 1999 of 2000 na die animal morphing tv serie op zaterdag. En later op RTL 5 wat toen nog anders heette. Ik was echt grote fan echt helemaal obsessed :sweat_smile: .

2 likes

Er was ook een programma en dat was met een meisje en zij had midden op het plein voor haar huis een soort geheim hok waar ze een konijn had ofzo, herkent iemand dit?

Mijn franse tante Gazeuse!!

11 likes

9 likes

Ja dat was echt zo raar hahahah

1 like

image
Sweet valley high was ook zo leuk

21 likes


Zakmes

Iiiiik ben zes, (pom pom)
Tom ik heb je mes!

Ik slaaa op mijn trom, (pom pom)
Ik roep mijn vriend Tom

18 likes

De Stinky en Boudewijn show!

12 likes

Ik vond Dino Babies echt geweldig, eigenlijk nog steeds ze zijn zo schattig

En natuurlijk:

OH ja en er was vroeger een serie of film over schaken geloof ik. En een koningin?
Dat vond ik ook echt fantastisch! Iemand die toevallig weet wat ik bedoel?

Edit: lang leve de koningin :laughing:

26 likes

image

Degrassi!

10 likes

jaaa, of eigenlijk alles met high!

image

Afbeeldingsresultaat voor breaker high

en ik vraag me af of iemand dit kent, SWEAT

Gerelateerde afbeelding

8 likes

image

45 likes


Een kloddertje roze hiieeeeer

15 likes
9 likes

Oh en toen ik een stuk ouder was kwam 6tien altijd op tv, vraag me af of iemand dat nog kent

En h2o

18 likes

Hahaha zoveel herkenbare programma’s! Die Australische series inderdaad met al die dramatische high school dingen, de Nederlandse kinderseries en de Power Rangers!! (ik was verliefd op de witte power ranger)(was ik een white supremacist kind? oh god)


(vooral de kat)

Image result for boes boes
Image result for dommel
Image result for alfred jodocus kwak
Deze serie was achteraf echt fucking dark trouwens

Er was ook een Australische of Amerikaanse serie over een groep kinderen wereldwijd die met ~technologie~ met elkaar in contact stonden en mysteries oplosten? Volgens mij was er een hoofdkwartier in een berg of in de jungle ofzo. Ik vond dit zoooo tof en mijn broertje en ik speelden het na met onze Bart Smit walkie talkies in de bosjes. Er was een aflevering die ik me nog herinner waarin een kind door iemand ontvoerd was en gedrogeerd werd ofzo en in het vliegtuig een briefje aan iemand anders gaf om om hulp te vragen. Vet heftig eigenlijk. Nou ja ik kan dus niemand vinden die weet waar ik het over heb.

12 likes

Ohhh hoe heet dit programma? Is dit ook met een deel dat ze over een virtuele touwbrug moeten lopen?

Kent iemand de museumbende nog? Ik vroeg me vroeger altijd af of het nou echt of nep was, maar ik zag laatst een aflevering op YouTube en het was overduidelijk nep haha
kids-van-de-museumbende

17 likes
11 likes



1 like