Jaaaaa. Bij mij om de hoek waren ook een keer opnames hiervoor. Vond mezelf toen zo stoer dat ik daar was gaan kijken
Haha omg ik wist niet dat meer mensen dit trauma hadden!! Was ook het eerste dat ik dacht toen ik dat plaatje zag
Echt? Hoe tof! Die wil ik zien.
Wil stiekem ook ooit nog naar Moomin land in Finland. Desnoods leen ik wel ergens even een kind haha. Vind het jammer dat je hier in Nederland bijna niks meer over Moomins hoort of ziet
Omg ik weet ook nog precies hoe dat eruit zag! Heb daar zo veel nachtmerries over gehad.
Ik begin dus altijd over de moomins, inclusief het liedje, als het over tv van vroeger gaat. En niemand kent het ooit!! Dus ik ben blij om hier eindelijk gelijken te vinden.
Ik word ook altijd gek aangekeken ala ik over de Moomins begin. Hier kent ook vrijwel niemand ze. Cultuurbarbaren
Ik ben in Finland in het Moomin museum geweest
oh die gehaktmolen, ook nachtmerries hier! die afl staat op youtube (kunstgrepen) ben ik net achter gekomen door mijn ontembare nieuwgierigheid. Ziet er nog steeds eng uit.
Lena & Cem/Türkisch für Anfänger? Al was dat rond 2007
Oh heerlijk, al die nostalgie-topics! Wat ik nog niet heb gezien:
En ik kan me vaag iets herinneren over een eend, en dat heette de Saint. Geen idee meer waar het over ging, maar het was een echte eend, geen tekenfilm, en de titelsong eindigde met ‘hier is de Saint, hij is toch wel een supereend!’ Ik kan er ook niks over vinden, dus nu vraag ik me af of mijn hoofd dit niet gewoon verzonnen heeft, iemand die het kent? (ik ben 31)
Deze serie misschien?
Ik denk dat je dit programma bedoelt haha
Jaa, dat is hem!
Ah ja heerlijk. Ik heb hier zelfs de dvd’s van.
Lolle??? De serie heet eigenlijk Berlin Berlin, maar in Italië in elk geval Lolle. Het was echt mijn favo (in 2010 nog).
Haha het liedje daarvan zit direct in m’n hoofd nu
Bij mij ook