Tv programma’s van vroeger

2 likes

Ik heb heel lang gedacht dat dat “wacht zeventien” heette. Kwam daar pas heel laat achter (misschien beter voor ander topic) haha

2 likes

3 likes

Beverly Hills 90210

Image result for models inc
Models Inc

Image result for heartbreak high
HBH

En niet te vergeten de beste serie allertijden ooit:

Buffy :two_hearts:

1 like

Oh, en dit vond ik ook altijd heel leuk!
Image result for moesha
Moesha

1 like

image

11 likes

images

(Hopelijk issie niet te groot… eerste keer plaatje gedeeld via m’n mobiel.)

4 likes

Nachtmerries:

image

13 likes

Afbeeldingsresultaat voor de boomhut ketnet Afbeeldingsresultaat voor de grote boze wolf show
Afbeeldingsresultaat voor het liegebeest

1 like

Ik ben bejaard maar misschien kent hier iemand Candy nog?

4 likes

Jaaaaahhh. Dit vond ik fantastisch

1 like

Geen idee of iemand dit gaat herkennen maar mijn broertje en ik hielden van deze serie haha
dbe3c457931e9ab44b3d7ab33dba9be6 l

1 like

Ik kan de intro van De Drieling nog steeds meezingen :grimacing: zo leuk vond ik dat

Zigzag met Yvon Jaspers!

De droomshow

Kids top 20 met Kim Lian

6 likes

Van sommige programma’s die ik hier tegenkom krijg ik een soort raar nostalgisch gevoel, omdat de tijden waarin ik die programma’s keek nu echt voorbij zijn en niet meer terugkomen. Even een realisatiemoment ofzo dat de tijd steeds maar doordraaft. Dat iedereen nu nog weet over wie ik het heb als ik over meneer Aart praat, maar als wij er niet meer zijn die man wss helemaal is vergeten. Ik vind dat zo moeilijk te beseffen ofzo.

Ik ben in een filosofische bui geloof ik :sweat_smile:. En dat allemaal door kinderprogramma’s van vroeger.

3 likes

Ik moest laatst denken aan Zaai, en toen ben ik het op gaan zoeken op Youtube. Het klinkt alleen echt niet als een Fries accent? Echt tenenkrommend slecht.