Tweede Kamerverkiezingen 2023

“even schoonmaken” is wel een van toepasselijke term nadat we steeds genaaid worden door het kabinet :eyes:

4 likes

Deze gast, serieus.
Complimentjes
Complimentjes
Ok, dat was niet zo handig van me, was een beetje boos
Maar zou het nooit bewust doen!
Kijk eens wat ik allemaal goed doe!
Ik doe heel erg mn best hoor
…zzzz

2 likes

Wow Koolmees is pas 44?!

1 like

Whaha ok het ging net ook al over Umbridge/Omber maar serieus deze vrouw IS haar gewoon toch!!

image

7 likes

Hahaha shit dit kwam ik ook net posten. Ze lijkt op een kruising tussen Bellatrix en Umbridge.

2 likes

Ik zeg nog steeds hartenkoningin! :heart::clubs::heart:

4 likes

Alexandra Huffelen from house Hufflepuff

2 likes

Umbridge meets Queen of Hearts meets Beatrix

2 likes

Wow ja! :scream:

2 likes

Zo maar even, Kaag weet dat ze de hele tijd in beeld is. Hoe knap is het om nog zo te zitten. Ik had allang uitgebreid gegaapt zonder mijn hand voor mijn mond te doen, of iets te obvious verveeld rond zitten te kijken. Plafondplaten te tellen ofzo

5 likes

dit debat is nu 12 uur gaande

1 like

bedankt voor de reminder, doet me nu denken aan hoe lang ik al op deze plek zit vandaag en dat het tijd is voor verandering (metaforisch)

2 likes

tijd voor een scenery change, ff poepen

2 likes

Hahah ik zei dit echt net tegen mijn vriend, heerlijk! Ze is echt mijn gezichtsverwant

2 likes

@desecretaris hoe gaat het? Heb je er nog iets van kunnen volgen?

2 likes

Hoelang gaat dit nog duren?

Haha love kerolein met haar reflectie vragen

2 likes

ik ben bang dat dit gevolgd gaat worden door nog een getoog van veel Kamerleden en dan ook nog de motie van wantrouwen EN alle vragen aan kaag :grimacing: ik geef het nog 3 uur

1 like

Na Kaag maar even met de iPad in bed liggen, heb wel nog zin om te kijken

2 likes

wat is dit nou voor uitleg over die wegen die scheiden in niet-binnenhofs dialect? niet acceptabel imho

3 likes