Echt heel veel zin in deze soap
Zou het nog mogelijk zijn dat D66 kan voorkomen dat het CDA in de coalitie komt en dat er in plaats daarvan twee linkse partijen (GL en Pvda bijvoorbeeld) bijkomen?
Want de VVD kan niet om D66 heen nu ze zo groot zijn (en vooral ook zoveel groter dan het CDA). Daarnaast wordt een meerderheid ook gewoon lastig zonder D66, aangezien extreemrechts geen optie is en er dan alleen nog linkse partijen over zijn.
Dus stel dat Kaag echt weigert om met twee conservatieve partijen te gaan regeren, maar er per se twee partijen bij wil die progressief en groen zijn, net als zij.
Is dat een reële optie, of is dit gewoon wishful thinking van mij? 
Flopke zegt ook nu weer niks. Zoals we hem kennen
12 weken!!! Is niet lang!!
We gaan gewoon weer allemaal in gesprek
Het enige dat ik kan denken als ik Wopke en het CDA nu zie:
EN NU INPAKKEN
Ach jaa snap ik maar representatieve democratie is echt een totaal gangbare en gezonde form van regeren zouden ze trots op moeten zijn
(Aan deze uitslag te zien kunnen we het kiezen eens per vier jaar ook al niet aan dus misschien is een dictatuur toch maar het beste
)
Hebben jullie dat filmpje met Thierry en Fajah Lourens gezien? ofja filmpje het duurde wel een uur ofzo. Zaten ze samen te giechelen, het was zooo genant.
Zelfs als D66 dat zou willen (denk het niet) vraag ik me af of dat gat werken want die partijen zijn het op zoveel punten met elkaar oneens, hoe kunnen daar ooit eensgezinde beslissingen uitkomen.
Ik heb het na 5 minuten uitgezet, kon het echt niet aan
Vvd’ers die van het bos houden en dan lekker tevreden met zichzelf zijn dat ze iets goeds voor de wereld doen
God zo’n vrouw van 60 die zegt dat ze haar vader een eer doet dat ze op cda stemt is ook wel om te janken
Puur economisch niet nee, maar als het gaat om andere thema’s staan ze juist mijlenver van VVD en CDA vandaan. D66 is heel erg progressief en die andere twee behoorlijk conservatief. En ik denk dat ze qua klimaat en migratie ook liever met links samenwerken.
Het is een actrice in een verpleegkundige pakje!
Ik denk dat het wel reeel is. 2 redenen, 1. VVD kan niks zonder D66 dus is afhankelijk van ze, dat geeft D66 echt wel een goede uitgangspositie. 2. De campagne van Kaag zette in op links-progressief beleid en daar komen ook veel kiezers vandaan. Om die te behouden moeten ze echt voorkomen dat ze meegesleept worden in rechts. Vooral op klimaat
Weggehaald wegens privacy van mezelf
Deze man heeft een heel viezig mondje
Heb jij een andere campagne van D66 gezien dan ik?