Puur economisch niet nee, maar als het gaat om andere thema’s staan ze juist mijlenver van VVD en CDA vandaan. D66 is heel erg progressief en die andere twee behoorlijk conservatief. En ik denk dat ze qua klimaat en migratie ook liever met links samenwerken.
Het is een actrice in een verpleegkundige pakje!
Ik denk dat het wel reeel is. 2 redenen, 1. VVD kan niks zonder D66 dus is afhankelijk van ze, dat geeft D66 echt wel een goede uitgangspositie. 2. De campagne van Kaag zette in op links-progressief beleid en daar komen ook veel kiezers vandaan. Om die te behouden moeten ze echt voorkomen dat ze meegesleept worden in rechts. Vooral op klimaat
Weggehaald wegens privacy van mezelf
Deze man heeft een heel viezig mondje
Heb jij een andere campagne van D66 gezien dan ik?
Oh nee
ik haal ook mijn post weg. Gecondoleerd
Josse heeft eigenlijk een hele rare specialiteit die eens in de paar jaar met verkiezingen ineens relevant wordt.
Waar zou hij de rest van de tijd zijn geld mee verdienen?
Ik weet niet helemaal zeker of dit nou echt realistisch is, maar ik ga me hier de komende tijd als een laatste strohalm aan vastklampen. Of ik manifesteer het gewoon.
landgenoten 
Vond jij dat niet dan? Ik vond dat ze heel erg meepraatte met de linkse partijen. En ik zie om me heen om veel mensen die eerder links stemden die nu kozen voor Kaag vanwege ‘nieuw leiderschap’ tja nieuw is niet op oude voet doorgaan maar het anders doen (links progressief dus hier)
Zit een ruis op je lijn mark
Het lijkt net een green screen
rutte ken niet eens z’n internet verbinding regeren, hoe moet dat met het land
Laat de LOA maar z’n werk doen!
waarom heeft hij drie dezelfde bossen bloemen daar staan
Waarom zijn er zoveel dezelfde bossen bloemen? Zouden die voor zijn team zijn?
Bahbah ik kan die grijns van Rutte echt niet aan nu 
Fleurop Boeket “Gefeliciteerd”