Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Zo idd, vrouw je bent 70, hoogste tijd om je eigen keuzes te gaan maken.

3 likes

Klinkt alsof Segers vooral opgelucht is dat ie weer de oppositie in mag.

4 likes

Zouden mijn schoonouders kunnen zijn

1 like

Wat was dit voor youtube shade.

2 likes

Precies vooral in tijden van crisis!

Goed dat je het zegt, had daar niet aan gedacht. Ben nu weer een stukje hoopvoller

1 like

Hahha ik ga stuk :joy:

1 like

Wat een gelul Mark

1 like

M’n ouders stemmen trouwens op GroenLinks, maar vinden wel dat alle buitenlanders criminelen zijn :face_with_raised_eyebrow: we praten er niet meer over.

5 likes

Ok ik ben niet helemaal thuis in hoe die coalitie-onderhandelingen echt gaan, maar ik wil even een voorspelling doen zodat ik dan later kan zeggen ZiE jE wEl!! :sunglasses:

Ik denk omdat VVD zo afhankelijk is van D66, D66 wel echt hele grote voorwaarden kan stellen. Dus denk ik dat ze VVD 2 mogelijkheden gaan geven:

• of ze halen toch maar CDA erbij en vormen een coalitie met z’n 3en, maar dan wordt Kaag wel de premier.
  • of Markie mag premier blijven, maar dan komt er naast het CDA nog wel een 4e partij (op links) bij.

Tot zover mijn dromen. Of mijn spreekbeurt. Vragen?

11 likes

Markie wilt WopWop niet loslaten…

1 like

Nouuu nog 10 jaar hoeft niet hoor Markie

5 likes

Of als kaag zegt NEE
Dan kunnen ze zonder de VVD, want de vvd gaat niet met pvv en fvd en komt dan nooit aan genoeg zetels.
Maar dat gaat never nooit gebeuren. Misschien in 2050. Tot zover mijn spreekbeurt.

4 likes

DEN I CUM TOE JOE

5 likes

Ik ben nog aan het bijlezen dus superlate reactie, maar ik vind dat je dit echt super duidelijk en mooi verwoord (en rustig terwijl je alle recht hebt om hier boos over te zijn). Zou willen dat ik me zo goed kon uitdrukken in gesprekken over dit soort onderwerpen.

3 likes

21 likes

Oh kijk ze gaan nu op TV onze spreekbeurten toelichten met mooie plaatjes!

4 likes

Lolll iemand in mijn schoonfamilie stemt PvdD maar gelooft niet in klimaatverandering en is pro-vlees

Sommige mensen stemmen echt maar wat hey

16 likes

Zie je wel Rob zit gewoon op het forum!!

2 likes

maar waarom krijgen we mark’s steenkolen Engels niet te horen :pleading_face:

1 like