Hahaha ja die hoor ik ook wel eens, mensen die de hele politiek maar ruk vinden en dan maar gewoon ‘‘voor de dieren’’ stemmen.
Als je niet hebt gestemd mag je sowieso het woord “meedoen” niet gebruiken. Af!
Hahahaha ja ik moedig ze ook alleen maar aan tijdens het stemmen. M’n vader is zelfs lid van de partij.
HAhaha je hoort Rob gewoon denken:“waarom hebben we deze man uitgekozen”
Nee wordt getest op dieren
Hij niet alleen
En het is niet eens waar? PvdD spreekt zich juist steeds uit tegen ‘vaccinatiedwang’ en het vaccinatiepaspoort bijv
Gekweekt op kippen ei en dierproeven.
Ben zelf ook vegan, maar sta vooraan bij de vaccinatie💉
Ah ik vind het ook wel rottig voor Marijnissen hoor, die heeft het zo goed gedaan de afgelopen tijd! (Ook al zou ik nooit SP stemmen.)
Lijkt mij trouwens echt kut om nu linkse lijsttrekkers te zijn en de uitslag te moeten duiden, je wilt gewoon zeggen dat kiezers gewoon egoïstisch zijn maar je wilt de kiezer niet afvallen. Pfffffff.
Ja of stem blanco als je je echt nergens in kunt vinden
Ja ik vind haar ook een topper, zonde dit
Klopt! Maar volgens die gene moest pvdd tegen de vaccinatie zijn.
Dit is het type veganist dat een verkeerd dieet aanhoudt waardoor de hersencellen toch al vrijwel allemaal zijn afgestorven. Beetje van dezelfde categorie van je katten geen vlees willen geven.
Bekt toch net iets minder lekker hè zo
Haha oke, fvd is een uitstekend alternatief dan idd 
Vraag me nu trouwens ook af of diegene dan als ie ziek in het ziekenhuis ligt medicatie weigert omdat het op dieren is getest? Naja oke haha I don’t get it
Waarom is Mark Rutte daar
Ga weg
Hoezo is hij hier ineens nu